אירוע מוחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירוע מוחי
    ירדן
    04/12/2013

    שלום. לפני מספר ימים אבי אושפז לא הצליחו לקבוע אם עבר אירוח מוחי קל או אולי תרדמת(לקח יותר מידי משככי כאבים לבעיות גב) הסיטי נראה תקין אבל לא אמרו כלום השאירו אותו לחינם והוא יצא הביתה. מאז שיצא הוא נראה חלש, מעט לא מפוקס, הקיא פעם אחת ויש לו בחילות וסחרחורות. ניסיתי לשכנע שיחזור לביח אבל הוא טוען ששם נותנים לו רק לשכב והוא יכול לעשות את אותו הדבר בבית...
    האם זה סימנים מסוכנים? האם עלי ללחוץ שיחזור שוב? או שאולי זה קורה אחרי שהגוף קצת חלש וצריך לחזור לעצמו.בסיטי ובבדיקות הדם יצא תקין כי גם הבאנו אותו יום למחרת ולא היה ניתן לראות מה היה.
    אשמח לתגובה אני מאוד חוששת שזה סימנים מחשידים ולא יקרה חלילה אסון

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירוע מוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירוע מוחי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/12/2013

    הוא צריך לחזור על סיטי מוח ולפנות לנומרולוג לבדיקה כי בארוע מוחי לא רואים את זה מיד בהתחלה בסיטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו