מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני פונה בשם אחותישוני08/01/2014
שלום רב ... אחותי בת 37 בריאה בדרך כלל טופלה בציפרלקס בגלל הפרעת חרדה קלה .... העניין הוא שיש לה פעימות מוקדמות וכול מיני תופעות שאנחנו במשפחה נורא דואגים לה היא עשתה ברור מקיף אצל קרדיולוג חשבנו שזה מהלב היא עשתה הולטר לחץ דם והולטר לב יצא שיש לה פעימות מוקדמת היא הפסיקה עם הציפרלקס לפני ארבע חודשים וגם עם הציפרלקס היו לה אותם תופעות היא עשתה עורקי צוואר דופלר יצא תקין לחץ דם תקין הייתה אצל ניורלוגית בקופת חולים נתנה לה כל מיני בדיקות יצא תקין ולא יודעים מה ישש לה היא נמצאת בלחץ בעבודה תפקיד בכיר מול קהל מנהלת נותנת הרצאות יש לה שני ילדים בריאים והיא נשואההיא מרגישה מין חום בפנים לא אדומהבפנים מרגישה חום בפנים כאבים בצד שמאל מהצוואר למעלה כאבים ברכות לחץ היא נוטלת ויטמין כי היא רוצה להיכנס להריון ויטמינים כל מיני ויטמנים כבר אמרתי לה אולי זה מהויטמנים התחושות האלוכי אימא שלי בת שבעים הרגישה זרמים בידייים אז אמרתי לה תפסיקי עם ויטמין איי 200 בג'ל ואכן התחושות הפסיקו אז אמרתי לאחותי כי שווה להפסיק את הויטמין אולי זה ממנוהתחושות הלא טובות היא מקבלת דרלין 10 מיליגרם לפעימות המוקדמות כעת אני אצלה בבית כי היא מפחדת לישון לבד כי בעלה בחוץ לארץ בגלל עבודה אנחנו מאד דואגים לה בבית אימא ואבא ואני לא יודעים מה לעשות ולמי לפנות כי בירור קרדיולוגי לבבי היא עשתה יצא תקין חוץ מפעימות מוקדמות בלוטת התריס תקין בדיקות דם תקינות והיא ממש סובלת מהתחושות האלו של דפיקות לב וכאב ברקות ובצוואר וום בראש ככה שאנחנו אובדי עצות ולא יודעים איך לעזור לה לפי דעתי זה חרדה אמרתי לה את זה אבלהיא חושבת שלא ... איך אפשר לעזור לה איזהבדיקות עוד היא צריכה לעשות אנא עזרו לנו כי היאממש סובלת זה יומיומי וזה לא עוזב אותה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני פונה בשם אחותי - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/01/2014אם היא עשתה הדמיה למוח אז אין צורה בבדיקות נוספות וכנראה מדובר בהתקפי פניקה יש להפסיק כל טיפול ואם ממשיך להתייעץ עם פסכיאטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


