אני פונה בשם אחותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני פונה בשם אחותי
    שוני
    08/01/2014

    שלום רב ... אחותי בת 37 בריאה בדרך כלל טופלה בציפרלקס בגלל הפרעת חרדה קלה .... העניין הוא שיש לה פעימות מוקדמות וכול מיני תופעות שאנחנו במשפחה נורא דואגים לה היא עשתה ברור מקיף אצל קרדיולוג חשבנו שזה מהלב היא עשתה הולטר לחץ דם והולטר לב יצא שיש לה פעימות מוקדמת היא הפסיקה עם הציפרלקס לפני ארבע חודשים וגם עם הציפרלקס היו לה אותם תופעות היא עשתה עורקי צוואר דופלר יצא תקין לחץ דם תקין הייתה אצל ניורלוגית בקופת חולים נתנה לה כל מיני בדיקות יצא תקין ולא יודעים מה ישש לה היא נמצאת בלחץ בעבודה תפקיד בכיר מול קהל מנהלת נותנת הרצאות יש לה שני ילדים בריאים והיא נשואההיא מרגישה מין חום בפנים לא אדומהבפנים מרגישה חום בפנים כאבים בצד שמאל מהצוואר למעלה כאבים ברכות לחץ היא נוטלת ויטמין כי היא רוצה להיכנס להריון ויטמינים כל מיני ויטמנים כבר אמרתי לה אולי זה מהויטמנים התחושות האלוכי אימא שלי בת שבעים הרגישה זרמים בידייים אז אמרתי לה תפסיקי עם ויטמין איי 200 בג'ל ואכן התחושות הפסיקו אז אמרתי לאחותי כי שווה להפסיק את הויטמין אולי זה ממנוהתחושות הלא טובות היא מקבלת דרלין 10 מיליגרם לפעימות המוקדמות כעת אני אצלה בבית כי היא מפחדת לישון לבד כי בעלה בחוץ לארץ בגלל עבודה אנחנו מאד דואגים לה בבית אימא ואבא ואני לא יודעים מה לעשות ולמי לפנות כי בירור קרדיולוגי לבבי היא עשתה יצא תקין חוץ מפעימות מוקדמות בלוטת התריס תקין בדיקות דם תקינות והיא ממש סובלת מהתחושות האלו של דפיקות לב וכאב ברקות ובצוואר וום בראש ככה שאנחנו אובדי עצות ולא יודעים איך לעזור לה לפי דעתי זה חרדה אמרתי לה את זה אבלהיא חושבת שלא ... איך אפשר לעזור לה איזהבדיקות עוד היא צריכה לעשות אנא עזרו לנו כי היאממש סובלת זה יומיומי וזה לא עוזב אותה
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני פונה בשם אחותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פונה בשם אחותי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    10/01/2014

    אם היא עשתה הדמיה למוח אז אין צורה בבדיקות נוספות וכנראה מדובר בהתקפי פניקה יש להפסיק כל טיפול ואם ממשיך להתייעץ עם פסכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו