הריון שבוע 28 סחרחורות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון שבוע 28 סחרחורות
    אירה
    22/01/2014

    שלום רב,
    בת 30 ברקע נוטלת ויפאקס 150 מג עקב חרדות ואיפוכונדריה קשה.
    בשליש הראשון של ההריון סבלתי מכאבי ראש קבועים, עברתי בדיקה נוירולוגית שיצא תקינה ובדיקת קרקעית העניין אצל רופא עיניים גם תקין לחלוטין
    בשליש השני זה עבר לי לבד.
    נכון לעכשיו אני נמצאת בשבוע 28 כלומר שליש שלישי ובימים האחרונים סובלת מסחרחורות בשעות הבוקר בעיקר. זה עובר במהלך היום.
    הסחרחורות בדרך כלל מופיעות בשינוי תנוחה, כמו תזוזה של הראש או שינוי תנוחת גוף.
    כמו כן חזרו לי קצת כאבי ראש בימים האחרונים. לא משהו שמפריע לתפקוד.
    לפני 11 חודשים עקב בעיה אחרת עברתי בדיקת mri מוח וארובות עיניים תקינה לחלוטין.
    ולפני הריון ממש בדיקת סי טי מח ללא ניגוד גם תקין.
    הבדיקות דם תקינות, המוגלובין תקין, לחץ דם וסוגר גם.
    רופא נשים טוען שאין קשר להריון.
    הדבר היחיד שמפחיד אותי זה גידול במח. קראתי שהיו מקרים שהתגלו גידולי מח לנשים בהריון ושהריון מזרז התפתחות של גידולים אלה.
    האם אני צריכה שוב MRI? או שmri שביצעתי לפני 11 חודשים מספיק?
    אני נורא לחוצה מהתחושה הזו של חוסר יציבות בימים אחרונים.
    אשמח לתשובה מרגיעה.
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון שבוע 28 סחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון שבוע 28 סחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    24/01/2014

    אין צורכ במרי נוסף סחרחורות בעיקר בשינוי תנוחה בבוקר בקימה מהמיטה כנראה על רקע של בעיה באוזן פנימית כדאי להיבדק אצל אאג מומחה לסחרחורות ולשקול פיזיוטרפיה לסחרחורת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ברשותך

    אירה
    25/01/2014

    האם תחושה של חוסר יציבות או אי שיווי משקל לדוגמא לפעמים בעת הליכה נוטה קצת הצידה או כאשר נכנסת בדלת נוגעת בצד שלה.
    האם זה אופייני לחודשים אחרונים של הריון או שזה מצביע על בעיה נוירולוגית?
    המידע באינטרנט מאוד מלחיץ הכל מצביע על גידולי מח.
    חשוב לציין שכעת לא סובלת מכאבי ראש רק התחושה הזו של חוסר יציבות.
    אשמח אם תוכלי להרגיע קצת.
    יכול להיות שזה דר בחודשים האחרונים של הריון עקב שינוי מרכז הכובד ואני נלחצת סתם?
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ברשותך - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    01/02/2014

    יש להיבדק ע״י נוירולוג אין קשר להריון ולתופעה זו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו