מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סחרחורותאופיר28/01/2014
ד"ר שלום,
בן 77, 5.5 שנים אחרי כריתת קיבה חלקית- ללא הישנות המחלה,עם חוליה דחוסה d5,שינוי ניווני במותן,שבר קטן בעצם הזנב. סחרחורות שהלכו וגברו עם הזמן למצב שלא יכול לצאת מהבית מחשש לנפילה (נפל כבר 3 פעמים), צעדים קטנים, לא יכול ללכת ב-tandem, לא יציב. מרגיש כאילו הולך על עננים, סחרחורת כמו אוניה.בבוקר יותר חזק, מישיבה לקימה משכיבה לקימה בעיקר. התכווצויות שרירים בכל הגוף, בעיקר בצוואר,שכמות כתפיים שמקרין לכל הגוף.אין בחילות.אין כאבי ראש.נשללו דלקות אוזניים,רופא אאג שלל וסטיבולרי.אין טנטונים באוזניים אך ירידה בשמיעה.מרגיש שעומד ליפול אך לא מרגיש כי מאבד את ההכרה.כשמוריד את הראש קדימה מרגיש שמאבד שיווי משקל.לאחרונה לחץ דם נמוך , בשכיבה נמדד כגבוה לעומת ישיבה.אקג תקין.נוטל תרופות לאסטמה,לפרוסטטה,סידן ,לכולסטרול במינון נמוך.לפעמים תחושת עילפון ללא קשר לסחרחורות (נדיר).המוגלובין נמוך,D נמוך.נוירולוג רשם amantadine sulphate 100mg 10 אך 5 ימים לאחר נטילת התרופה נמצא מפרכס- האדמה נשמטת מתחת לרגליו- לא ברור אם מהתרופה (להפסיק?).נשלח לסיטי ראש -טרם בוצע (בהמשך השבוע).אנא דעתך בנושא בבקשה בבקשה.אובדי עצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014לבצ דחוף סיטי להפסיק את הטיפול לפרוסטטה לפנות לנוער ולזוג דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה על התשובה-בהמשך לתגובתך
אופיר01/02/2014בוצע סיטי במכון מור, התקבל דיסק במקום אך תשובות רק בעוד כשבועיים ישלחו לנוירולוג.השאלה היא האם יש טעם לגשת לנוירולוג באם אין עדין תשובות?קצת הלחצת אותי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה על התשובה-בהמשך לתגובתך - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014לא דחוף אבל ניתן ללכת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפרוסטטה
אופיר01/02/2014התרופה שנוטל- ALFUZOSIN ER 10MG TAB ,מהי בעצם הסיבה שיש להפסיק ליטול אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפרוסטטה - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014גורמת לסחר חורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר על תשובתך המהירה
אופיר08/02/2014ביצענו ct ראש יצא תקין מלבד סינוסיטיס עם מאפיינים כרונים משמעותית בכל מערות הפנים למעט סינוס מקסילרי ימני וכן מעורבות של תאי המסטואיד מימין.
כעת מתקשה להניע את הרגלים בעיקר הימנית.מרבה לחוש עילפון.מצליח לנוע פחות ממטר בהליכה, מתנדנד.האם יש לפנות לבירור אצל אורטופד לגבי החוליות הדחוסות והשבר בעצם הזנב או להמשיך בירור אצל נוירולוג?
שוב תודה על אדיבותך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


