מחפש תשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפש תשובה
    אלון
    13/03/2014

    שלום רב
    אני מקווה שמה שאני הולך לספר לכם,כבר שמעתם עליו,וזה לא יהיה לכם חדש,כי אני כבר כמעט מיואש...
    לפני 17 שנים נפצעתי מפגז בלבנון,מאז בלי קשר לפציעות ברגל ובברך שאני סובל מהם,אני סובל מציפצופים באוזן לעיתים רחוקות,והבעיה העיקרית,האוזן שלי מתחממת????! אני ינסה להסביר.
    כאשר האוזן נחשפת לחום היא מגיבה בכאבים.
    הבעיה העיקרית היא,כאשר אני שוכב לישון,על הצד של האוזן הבעייתית,היא כאילו מפסיקה לנשום,מתחממת וגורמת לי להסתובב לצד של האוזן הבריאה...מה שאומר שיותר מדקה וחצי אני לא מצליח לשכב על האוזן.
    התחושה של חום באוזן מלווה בצמרמורות בתוך האוזן שמשגעות לי את החיים!!!
    שהסברתי את זה לכל הרופאים שהייתי אצלהם עד היום ( רופאי אף אוזן גרון) התשובה הייתה או שהם לא מבינים אותי? או שכדי לי ללכת לפסיכולוג...?
    איכות החיים שלי יכולה להשתפר פלאים רק אם מישהו באמת ינסה להקשיב לי פעם אחת! לא יכול להיות שאף פעם לא שמעו על המקרה הזה..?
    מתפלל שתמצאו לי פתרונות
    תודה תודה ואלוואי אלוואי
    אשמח שתגידו לי לאיזה סוג נירולוג אני צריך ללכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפש תשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש תשובה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    13/03/2014

    שוב אני לא כל כך מבינה את התופעה וקשה לי לעזור אפשרות רחוקה היא לנסות טיפול בכדורים כנגד בעיה עמבית לנסות לקחת גבפנטין 300 מג פעם ביום בערב אבל לא בטוחה שזה רלוונטי כי התלונה לא מראה על נזק עצבי ספציפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו