למה לא עונים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה לא עונים?
    מתן
    06/04/2014

    פעם שלישית אני רושם
    שלום,
    בן 24 בריא בדרך כלל
    מעשן כ15 סיגריות ביום,
    מזה כ4 שנים אני סובל באותן התופעות רק שבחצי שנה האחרונה זה החמיר.
    יש לי תור לנוירלוג בעוד כשבוע וחצי אבל עד אז רציתי לשמוע כמה חוות דעות.
    התופעות הן:
    *לחצים בראש- תחושה שיש לי על הראש משאית ששוקלת טון
    *תחושת ערפול בראש וחוסר איזון
    *סחרחורות מעורפלות
    *תחושת ריחוף וניתוק
    התופעות האלו מופיעות כל יום במהלך כל היום לפרקים.
    העבודה שלי היא אינה עבודה פיזית אלא עבודה מול מחשב 6 שעות ביום.
    לפי כ3 בנים ביצעתי MRI מוח פעמיים אבל ללא שום המשך טיפול כנראה מכיוון שלא הייתה סיבה.
    אני פשוט מיואש כאשר אחד מהתופעות מתחילות אני מרגיש כאילו אני הולך לאיבוד, סוג של תחושת ריחוף וכל מי שמדבר איתי זה פשוט עובר לידי ואני לא מסוגל להתרכז בדברים שאומרים לי.
    זה פוגע לי בתפקוד היומיומי והידיעה שהתופעות האלו קיימות מונעות ממני לבצע דברים כמו ללכת לים, לקניות מהחשש שאולי זה יהיה התקף חזק ואני אתעלף.
    חשוב לציין שלפעמים כאשר אחד מהתופעות מתחיל יש לי תחושת רעד בידיים ודופק מהיר,
    אשמח לשמוע מה דעתך והאם התופעות הללו מוכרות ומה הסיבה להן,
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה לא עונים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים? - תגובה

    אייל קליין
    14/04/2014

    יכול להיות גם על רקע בעיות בצוואר, כדאי להתייעץ עם אורטופד ולבקש הפניה לפיזיותרפיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו