מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש אחרי קיסריאירה17/04/2014
שלום רב,
לפני 10 ימים עברתי ניתוח קיסרי. היו קצת בעיות עם הרדמה, מכיוון שהמרדים הצליח לבצע זריקה רק אחרי 4 נסיונות.
לפני שבוע, חשתי כאב חזק בעורף, עלה לי לחץ דם 150/100.
למיון נשללה רעלת, בדיקות דם ושתן תקינות, בדיקת רופא עיניים כולל הרחבת אישונים תקינה.
מאז מקבלת תרופה להורדת לחץ דם. הוא התאזן וכרגע ממוצע 110/75.
אך מאז נשארו לי כאבי ראש שבאים והולכים בעצמם ללא טיפול.
ולפעמים באים ממש בהתקפים.
רופאת משפחה אמרה שזו תופעת לוואי של הרדמה ספינלית ויכוח להימשך כמה חודשים.
אני ממש לחוצה שלא מדובר בחס וחלילה משהו יותר גרוע.
לפני שנה מסיבה אחרת בוצע מרי מוח ולפני 10 חודשים סי טי ללא חומר ניגודי.
האם יש תופעה כזו כתגובה להרדמה ספינלית?
האם צריך לרוץ ולבקש עוד מרי.
חוץ מזה מרגישה טוב.
אני בת 31 בריאה בדרך כלל. נוטלת ויפאקס 150 נגד חרדות.
אשמח לתשובה, ממש לחוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש אחרי קיסרי - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/04/2014הסבוך של כאבי ראש אחרי הרדמה ספינלית נמשך רק שבוע ומופיע בעיקר בעמידה ולא בשכיבה אם כאב הראש ממשיך ולא מתאים למה שתאריך מומלץ לפנות לנוירולוג ולבקש בצוע סיטי אנגיוגרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אירה21/04/2014תודה רבה על התשובה.
אתמול הייתי אצל נוירולוג, בדיקה כולל פונדוס תקינה.
מכיוון שזו לא פעם ראשונה שאני מתלוננת על כאבי ראש, נתן לי טיפול מונע באלטרולט.
מה זה סי טי אנגיוסקופיה? האם זה אומר שאולי מדובר בלס וחלילה גידול?
לפני שנה בוצע מרי מוח ולפני 10 חודשים סיטי.
האם בתקופה הזו היה גודל משהו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

