מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראשאירה03/05/2014
שלום רב,
כבר שאלתי בעבר כאן.
אני כמעט חודש אחרי ניתוח קיסרי מתוכנן. בת 32.
ברקע חרדות בריאות במשך שש שנים, מטופלת בויפאקס 150 מג.
תמיד סבלתי מכאבי ראש.
שבוע לאחר קיסרי התחלתי שוב לסבול מכאבי ראש מסוג אחר.
במהלך שבועיים זה היו כאבי ראש עורפיים מהבוקר ועד הערב.
לא הפריעו לישון, לא ליוו בתסמינים אחרים, לא התגברו במאמץ.
בשבוע האחרון, הכאבים מופיעים כל פעם באזור אחר.
לפעמים זה כאב דוקר בקודקוד, כאילו תקעו שם משהו חד.
ולפעמים אני פשוט קמה בבוקר עם כאב לוחץ ברכות ומצח וזה מלווה אותי כל היום.
בימים האחרונים יש לי גם קצת כאב לוחץ בעיניים, כאילו בגלגל העין.
ושוב לא מתגבר במאמץ, מתגבר בשעות הצהריים, לא מלווה בתסמינים נוספים ולא מפריע בשינה.
לפעמים מרגישה לחץ בראש לכמה שניות וזה עובר.
בנוסף יש כאבים בצוואר.
לפני שנה בוצע mri מוח תקין, ולפני ההריון ממש סי טי ראש גם תקין.
מכיוון שאני ברקע סובלת מחרדות, אני ישר חושבת על גרוע מכל, שזה גידול ובזמן האחרון נמצאת במתח תמידי, מה שגורם לי לחוסר תיאבון, בכי וחוסר מצב רוח.
הייתי אצל שני נוירולוגים, בדיקה נוירולוגית כולל פונדוס תקינה.
שניהם אומרים שלא מדובר בגידול ואין צורך בהדמיות חוזרות.
בדיקה של רופא עיניים כולל הרחבת אישונים גם תקינה.
חשוב לציין שבערב כשאני יותר רגוע, הכאב עובר.
אך בבוקר שוב מופיע וגורם לחרדות קשות. מה שכנראה יוצר מעגל סגור.
הבנתי הכאב ראש שמשנה אופי זה מאוד מסוכן, אך הרופא אומר שאני פשוט צריכה להירגע ולצאת מהמתח הזה.
האם זה נכון?
אני אשמח אם תוכלו להרגיע אותי קצת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
אירה04/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014נראה לי כי אכן מדובר בחרדות אם את לא מניקה תנסי לקחת טיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


