EEG

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • EEG
    ורד
    07/05/2014

    ד"ר שלום,

    בני בן ה 18. בריא בדר"כ. סובל כשלש שנים מסחרחורת לסירוגין "רואה שחור" כאשר קם.
    בשל התעלפות למס' שניות בעת קימה מהמיטה תוך כדי מחלת חום לפני כשנתיים והסחרחורות, עבר בירור טילטסט: לא נצפתה עדות אורטוסטטית, או תגובה וזווגלית.ממצא יחיד היה טכיקרדיה יחסית בדקה ה-20 לעמידה בזווית 70 מעלות נרשם דופק 110 לדקה.כמו כן, נרשמה עליית דופק עד מקסימום של 32 פעימות בדקה במעבר משכיבה לעמידה וחזרה לערכי בסיס כאשר חזר לשכב. ממצא זה התאים לדעת הרופא המבצע לpostural tachcardia syndrome. ע"מ לשלול גורמים אחרים הומלץ על א.ק.ג,הולטר,אקו דופלר,רמת קטכולאמינים בדם. הכל בוצע ויצא תקין.הומלצה פעילות פיזית אירובית לשיפור סיבולת אורטוסטטית וחיזוק שרירי השוקיים. התאמן מס'חודשים בחדר כושר כולל ריצה ותרגילי משקולות ללא בעיה. הומלצה הימנעות מעמידה ממושכת.
    לפני כשבועיים(לאחר שבועיים שבהם התאמץ וישן מעט) הרגיש 3 פעמים ביומיים בחילה-הזעה ובלבול . הרגשה שחלפה תוך כחצי דקה. במהלך השבועיים שוב סחרחורות "ורואה שחור "בקימה . ולכן הופנה השבוע לEEG
    בערנות. תוצאות: תרשים חורג מהתקין במידה קלה בשל איטיות ביטמפורלית קלה לא קבועה.

    אציין כי הרגשת הסחרחורת עדיין קיימת
    שאלותיי:
    1. מה פירוש והשלכות בדיקת הEEG?
    2. האם ואילו בדיקות נוספות מומלצות?

    תודה מראש,

    ורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EEG - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    10/05/2014

    הממצא בבדיקה הוא לא ספציפי לכלום ולכן יש צורך בהמשך ברור כולל EEG בחסך שינה מרי מוח לא ברור מה יש לו בגלל המצבי בלבול הקצרים פרט לכך הסחרחורת בקימה יכולות להתאים לאבחנה של הקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו