כאבי פנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי פנים
    אנונימי
    15/06/2014

    שלום רב,
    שוב אני פונה לפורום מכיוון שהבעיה שלי חוזרת על עצמה.
    אני בת 31 סובלת כבר שש שנים מחרדות בריאות קשות שמחמירות למרות הטיפול בויפאקס 150 מג ליום.
    לפני שנה וקצת עקב עקב כאבי ראש בוצע מרי מוח תקין לחלוטין. ולפני שנה בוצע סי טי מוח גם כן תקין.
    לפני מספר חודשים התחלתי לסבול מכאבים בצד שמאל של הפני.
    מהלחי ומטה.
    סוג כאב עמום קבוע ומתגבר ונחלש במהלך היום ללא קשר לפעילות מסויימת.
    הכאב מורגש גם בשן למעלה.
    נבדקתי אצל מספר נוירולוגים שטוענים שלא מדובר בדלקת של העצב הטריגמינלי.
    כמו כן לא נמצעו נקודות הדק בפנים. אין בעיה בלעיסה צחצוח שיניים או כל פעולה אחרת.
    לפי הנוירולוגים ניתן טיפול באלטרול. אך לא קיבלתי הסבר לכאב.
    בדיקת אף אוזן גרון תקינה. בדיקת רופא עיניים לפני חודש תקינה.
    לפי רופאת המשפחה הכאבים הם על רקע צווארי מכיוון שהכאב מלווה בהרגשת עקצוצים בלחי כתף ויד.
    כול רופא אומר משהו אחר.
    ובגלל האי ודאות שאני נמצאת בה החרדות שלי החמירו מאוד. לא מפסיקה לבכות. לא מסוגלת לאכול ולישון.
    הפחד שלי שמדובר בדלקת של העצב הטריגמינלי וקראתי שהסיבה לדלקת זו היא גידול במוח.

    האם להתחיל לקחת אלטרול?
    האם יש צורך לדרוש מרי?

    אשמח אם תאוכלי להסביר לי מה עובר עליי.
    עשיתי כבר כל כך הרבה הדמיות מוח בחיים.
    האם יש אפשרות שמאז שעשיתי מרי לפני שנה גדל משהו ולוחץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    יש כאבי פנים לא מוסברים ואם זה לא דלקת של עצב הפנים אז נא להתחיל טיפול באלטרול או ליריקה אין צורך בהדמיה נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו