שאלה לי נוספת בעיניין המיקרופירין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לי נוספת בעיניין המיקרופירין
    חוה
    22/06/2014

    אני אכן מאוד רוצה לחדש במהירות את האספירין אבל מאוד חוששת שיופיע לי דימום מהפצע היות ועדיין לא התאחה, ויש 9ימים מהניתוח וכ11יום מהפסקת האספירין[
    שכחתי לציין אירוע מהעבר לפני 18 שנים אובחן במקרה DVTישן דו צדדי מאחורי הברכיים,[בבדיקות א.ס. חוזרות אחרי כמה שנים, לא נראה כל DVT, ובזמנו לא קיבלתי טיפול מסוים לכך]
    יש לי רצון לקחת הכדור וגם פחד מדימום, אז איך מומלץ לי להיתנהג?
    האם אני מסכנת עצמי אם אחכה עוד מספר ימים, ומצד שני האם להיות שקטה שלא יופיע דימום אם אקח הכדור מחר? אני מאוד לחוצה מ2 הדברים, וחוששת..
    תודה
    ומצטערת על שגיאת הכתיב בשם שהופיע בהודעה שלי הקודמת,
    לכן רשמתי את השאלה שוב,
    [אני בת ושמי חוה כמובן ולא ארי :)]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לי נוספת בעיניין המיקרופירין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    05/07/2014

    תתי עצי עם המנתח לדעתי אין בעיה לקחת אספירין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו