חשד ל PETIT MAL

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד ל PETIT MAL
    אבי 31
    15/08/2014

    בת 31 סובלת מאנמיה כרונית על רקע חסר ברזל וכן מ IGA נפרופטי וממיגרנות. בשנה האחרונה הרגשתי מעין "התנתקויות" קצרות. הנוירולוג היפנה אותי לשתי בדיקות. האחת EEG שיצאה לא תקינה ובה נכתב: " רקע בלתי סדיר, סימטרי, מורכב מפעילות אלפא 10 מ/ש, הנחסמת בפקיחת עיניים. אין שינוי בנישום יתר ולא בגירוי לאור. לאורך הרישום ניצפו התפרקויות זיז גל איטיות וכן נרשמה התפרקות כללית של זיזים". הנוירולוג ביקש שאתחיל ליטול למיקטל אך טרם התחלתי. בנוסף שלח אותי לבדיקת MRI מוח בפרוטוקול אפילפסיה בו נכתב:"אות תקין של החומר האפור והלבן למעט אות מוקדי מזערי חריג בחומר הלבן הפרונטלי הימני בלתי ספציפי. חדרים וחריצים ברוחב תקין. מעבר צווארי גולגולתי תקין. מערות הפנים תקינות.
    לסיכום: מוקד בודד בלתי ספציפי בחומר הלבן כמפורט".
    לאור התשובות הללו
    1. האם אכן וייתכן שמדובר ב PETIT MAL למרות שאין לי פירכוסים או איבודי הכרה?
    2. האם חובה לטפל במחלה/ אבחנה זו באם אין סימפטומים מלבד ההתנתקויות?
    3. האם יכול להיות שיש לי כאבי ראש כבר תקופה ארוכה שכמעט לא מרפים בגלל ממצא זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד ל PETIT MAL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד ל PETIT MAL - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    15/08/2014

    ההתנתקויות הן כנראה ביטוי לאפילסיה ולכן יש צורך בלקיחת למיקטל שהיא תרופה טובה ללא תופעות לואי. אם לא היהלך כלום בכלל אז לא היה צורך הטיפול יתכו והמיגרנה קשורה זה לא ברור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו