מאובחנת קיארי 1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאובחנת קיארי 1
    שניש
    15/12/2014

    שלום,

    לפני כמה ימים הגעתי לחירום עם סימפטומים של חוסר תחושה בבהונות הרגליים במשך שבועיים, כאבי ראש חריפים ובחילות ובאותו יום שהחלטתי לגשת לחירום נתפס לי גב תחתון בצורה חמורה וללא יכולת להתיישר. אני בחורה בת 27 עם ילד בן 3 וחצי (עברתי היריון תקין ובריא וכמו כן לידה תקינה). אני בד"כ בחורה בריאה שלא סובלת ממחלות כרוניות לרבות כאבי ראש. הרופא בחירום המליץ ללכת למיון בעקבות חשש למנינגיטיס, לאחר שהגעתי למיון ביצעו בדיקות- דם, CT ראש ו-CT עמוד שדרה. תוצאות בדיקות הדם היו תקינות ולא הצביעו על זיהום ממשי, ב- CT עמוד שדרה מצאו בלט בדיסקים אך גם לא משהו משמעותי שמתקשר עם כל הסימפטומים שהרגשתי, ולבסוף בCT מוח מצאו שיש לי קיארי 1 כך שגם לא יכלו לעשות לי ניקור מותני מכיוון שהטונסילס שלי צנוחים בצורה משמעותית. יצאתי מבית החולים מבולבלת, עדיין סובלת מכאבי ראש וגב תחתון קשים והתחושה בבהונות טרם חזרה. האם קיארי 1 קשור לכל הסימפטומים? האם יש סכנות? לאיזה מעקב כדאי ללכת אורתופד או נוירולוג? אשמח לעזרה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאובחנת קיארי 1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאובחנת קיארי 1 - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    20/12/2014

    יש להתייעץ עם נוירולוג בקשר לכי ארי וגם כדאי לעשות מרי מוח הסמפטומים לא קשורים לכי ארי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו