אשפוז ו EEG לא תקין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשפוז ו EEG לא תקין
    יעל
    16/12/2014

    שלום.
    אני בת 27 ולפני שלושה שבועות הייתה לי הפרעה בראיה ואיבוד זיכרון של כמה שניות ובעקבות כך הגעתי לביה"ח. בביה"ח עשו בדיקות עיניים שיצאו תקינות ובדיקות נוירולוגיות שהראו פרונציה וצניחה ביד ורגל שמאל ונטייה לפלקציה משמאל. נשלחתי לבדיקת CT שיצאה תקינה ואושפזתי במחלקה נוירולוגית. לאחר בדיקת EEG רגיל ובחסך שינה נמצאו גלים חדים גבוהי תנודה באזור הטמפורו פריאטלי מימין והחמרה בנישום יתר ואיטיות קלה בתדירות תטא.
    לאחר הבדיקות הנ"ל שוחררתי עם המלצה ל MRI ובבדיקת MRI שביצעתי לפני מספר ימים אין עדות להפרעה מבנית.
    רציתי לשאול מה דעתך על הממצאים הנ"ל וממה יכול לנבוע מצבי בלבול וכאבי ראש חדים שאני עדיין חשה מס' פעמים ביום בהתאם לבדיקות שעשיתי.
    תודה רבה מראש.
    יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשפוז ו EEG לא תקין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשפוז ו EEG לא תקין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    20/12/2014

    זה יכול להיות קשור להפרעה ב EEG סוג של נטיב לפעילות חשמלית מוגברת יש להתייעץ עם נוירולוג ולשקול אם לא לקחת טיפול מונע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו