סיטי מוח...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיטי מוח...
    גלי
    20/01/2015

    שלום אני בחורה בת 49,לאחר חבלת ראש,
    לפני מספר שנים אירוע של חולשת פלג גוף שמאל.
    מאז אני מטופלת הקרויה 100 מ׳ג.
    ובמעקבים במכון לתרשת-נפוצה,ללא טיפול ,
    בגלל החבלה שקבלתי בראש נאמר לי לפנות למיון.
    לבדיקה לאחר בדיקת רופא הכירורג.הוא אמר לי שלא נראה לו משהו חריג
    אבל בגלל שאני נוטלת אספירין,וגם לאור המקרה שלפני שנים.הוא רוצה שאני יעשה
    סיטי מוח.עשו לי סיטי במיון ללא חומר ניגיד,
    בתשובה של הסיטי נראה שהוא תקין.רק שהיה
    רשום בתשובה:ללא עדות לדמם תוך-גולגולתי.
    חדרי המוח מעט רחבים,במיקום אנטומי תקין.
    חריצי המוח לא מחוקים,בקוטר תקין. קו אמצע שמור ואין עדות לאפקט מסה.
    ללא שינוי משמעותי לעומת בדיקה קודמת
    רציתי בבקשה לדעת מזה אומר חדרי המוח מעט מורחבים?
    ואיזה סימפטומים יש לזה?
    והאם מקבלים טיפול לזה?
    מה ההשלכות של תופעה זו בעתיד?
    והאם זה מצריך מעקב?
    עלי לציין שאני שמדי שנה אני עושהMIR, מוח.
    האם הסיטי מראה בבירור אם יש בעיה כמו דימום.או הבעיה של הרחבה בחדרי
    המוח כפי שצויין בבדיקה שלי ?

    תודה רבה גלי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיטי מוח...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיטי מוח... - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    24/01/2015

    הרחבת חדרים קלה זה רק תשובה סובייקטיבית של נותן התשובה ויתכן כך נולדת אין לזה כל משמעות ואין צורכ בשום טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו