נימול בשלושה איזורים במקביל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נימול בשלושה איזורים במקביל
    עודד שטייינרג
    24/02/2015

    שלום רב ,
    אתמול קמתי בבוקר עם הרגשת הרדמות ב3 חלקים:אוזן,פרק כף יד,וברך.
    הלכתי לרופא משפחה הפנה אותי למיון,במיון עשו לי בדיקת אקג ובדיקת דם,ושלחו אותי הבייתה(יצא תקין) ,אך הרופא המליץ על mri וemg.
    הלכתי להתייעץ עם נורולוג אתמול בערב,אמר שהוא ממליץ על mri ושלח אותי הבייתה.
    הבוקר קמתי ששלושת האיזורים הללו מאולחשים ברמה יותר גבוהה,מרגיש נמלים .
    קבעתי תור לבדיקת mri בתל השומר אבל זה רק ב17.4.15 .
    קבעתי תור ל emg אבל זה רק באמצע מרץ.

    האם ניתן לחיות עם זה עד אז ברמה הרפואית?ואילו טיפולים זמניים ניתן לעשות כדי להרגיע את זה?
    זאת הרגשה מוזרה ולא נעימה בכלל.
    אנא עזור\תכוון אותי מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול בשלושה איזורים במקביל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    27/02/2015

    ראשית לנסות להקדים את המרי במקום אחר כמו אסף הרופא או איכילוב או אסותא ב אם זה לא מחמיר ניתן לחיות עם זה אם זה מחמיר משמעותי יש לחזור למיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו