אירוע מוחי ללא סימנים מובהקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירוע מוחי ללא סימנים מובהקים
    יעל
    22/04/2015

    אני בת 50. לפני כשבועיים, בזמן שיחה עם חברים הרגשתי הרגשת נימול ומעין שיתוק בחלק התחתון של רגל ימין. הרגל הגיבה, יכולתי לנער אותה אבל היתה לי חולשה כללית, סחרחורת והרגשה שהרגל לא מגיבה כמו שצריך.
    שכבתי לדקה על ספה סמוכה.
    עשיתי את ה״בדיקות״ של אירוע מוחי (חיוך, דיבור, הוצאת לשון, הרמת ידיים) והכל היה בסדר.
    אחרי כשתי דקות התאוששתי.
    בימים הבאים היתה לי מעט סחרחורת בשעות הערב.
    נוירולוג שראה אותי היום, אמר באופן כמעט די משמעי שזה היה אירוע מוחי (אין לי דברים מהעבר, גם לא הסטוריה משפחתית). בדיקה כמעט ולא נעשתה, רק רפלקסים בידיים.
    נשלחתי לct וכן קבלתי אספרין.
    השאלה שלי, אם למרות שעשיתי את ״הבדיקות״ של אירוע מוחי וזה היה תקין אפשר לקבוע כל כך בצורה נחרצת שמדובר היה באירוע מוחי
    והאם על סמך זה לקחת אספרין
    (מציינת שבשל מחזורים כבדים ומחסור כרוני בברזל, אני עדיין לוקחת גלולות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירוע מוחי ללא סימנים מובהקים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/04/2015

    קודם כל להפסיק גלולות דבר שני לא ניתן לדעת בוודאות יש לבצע סיטי עם חנ אולי בדיקה מכוונת לכלי הדם המוחיים והצואר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו