בבקשה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה
    אנונימי
    24/05/2015

    שלום רב, 
    בת 32 מעשנת. סובלת מדיכאון וחרדה, נוטלת ויפאקס 150 xr.
    עקב כאבים ממושכים וחזקים בפני צד ימין אזור לחי ושיניים עליונות, בוצע צילום סינוסים, בו הודגם הצללה כיפתית בתחתית סינוס מקסילרי.
    חשוב לציין שלפני שנתיים עקב כאבי ראש בוצע mri מוח, בו הודגמה ציסטה מרטנציה בסינוס מקסילרי ימני.
    הכאבים לוחצים בלחי ושיניים עליונות, לפעמים מרגישה דקירות בשיניים.
    כאב קבוע.
    אני ממש מפחדת, האם ההצללה בסינוס יכולה להיות גידול סרטני או שזו בעצם אותה ציסטה שנראתה בmri לפני שנתיים?
    בצילום היא הייתה נראת גדולה וממלאה כמעט את כל הסינוס.
    חשוב לציין שנבדקתי עלידי נוירולוג לפני שבוע, בדיקה תקינה. רופא שיניים גם ללא ממצא חריג, בדיקה אנדוסקופית דרך האף גם תקינה.
    אני לחוצה מחוסר וודאות ולא מבינה את מקור הכאבים.
    האם הציסטה יכלה לגדול ולגרום ללחץ וכאבים? 
    האם התופעה יכולה להיות תהליך ממאיר?
    אשמח מאוד לדעתך, נמצאת בלחץ.
    תודה רבה 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/05/2015

    הציסטה לא קשורה לכלום ואינה גדול סרטני ולא קשורה לכאבי ראש קרוב לוודאי שאת בריאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו