וזו וגל סינקופנ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וזו וגל סינקופנ
    עופרי
    28/05/2015

    אני בת 20 חיילת בקורס קצינים, סובלת מהתעלפויות חוזרות.
    לאחר בירור צבאי- בדיקת טילט תקינה, eeg תקין, אקו לב והולטר תקינים.

    אובחן וזו וגל סינקופה.

    האירועים החלו לפני כשנה וחצי, ברובם אין איבוד הכרה אלא רק נפילה לרצפה, טשטוש וסחרחורת. בעיקר לאחר מאמץ גופני. אין מרווחים קבועים, אך כרגע בקורס יש נפילה פחות או יותר אחת לשבועיים- שלושה.
    לאחר מפגש עם נוירולוג צבאי נאמר כי אין צורך כרגע בטיפול תרופתי. אלא לנסות להעשיר את התזונה במלח, לשתות הרבה והימנע מ "מצבי קיצון".
    בסוף הקורס שאני נמצאת בו עכשיו, בעוד כארבעה שבועות, אשתבץ כקצינה בצהל.
    בשלושת השבועות האחרונים בקורס אני מצליחה להבין מתי מגיע הפרודרום ולהימנע לבד ממצב של עילפון או קריסה.
    האם מבחינה רפואית יש מגבלה כלשהיא לסיים את הקורס? במצב הנוכחי הזה, כשאני מצליחה להימנע ממקרים כאלו.

    תודה מראש
    עופרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וזו וגל סינקופנ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וזו וגל סינקופנ - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/05/2015

    נראה לי שאין בעיה לסיים את הקורס אם תקפידי על שתיה מרובה בעיקר קפה וכן להמנע מעמידה ממושכת בשמש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו