בבקשה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה
    בתאל
    02/02/2016

    נשלחתי לאמ אר איי ראש בעקבות סחרחורות וכאבי ראש בת 32. רושמת: חדרי המוח, הציסרנות הפיסורות והחריצים בגודל ,צורה ומיקים תקינים לגיל הנבדק
    החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים.
    אין הגברה פתולוגית תוך מוחית-לאחר הזרקת גדליניום
    סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך גולגולתיים.

    לאחר הזרקת גדולייניום הודגם מוקד בקוטר 1.0-2.0 מ"מ של האדרה בפונס מרכזי. המוקד אינו מזוהה ביתר השיקלולים אך קיימת ירידת סיגנל בתוכו בסיגנל בסיקוונס SWI
    אין עדות לבצקת.
    אינני מזהה נגעים פוקאלים נוספים.
    לציין dva קטן פריאטלי משמאל ללא עדות לקוורנומה

    לסיכום:
    1.אין עדות לתהליך מיצר מקום מקום תוך מוחי
    2. מוקד מתאדר קטן בפונס. יתכן ומיצג telangiectasia / קוורנומה קטנה
    3.dva קטן פריאטלי משמאל : ווריאנט אנטומי.

    לפני שאני מאבדת את שפיותי מהלחץ...בבקשה מה הממצאים האלו (ומדוע לא הופיעו בסיטי ראש לפני שנתים וחצי) והאם חיים איתם כרגיל/ מצריך ניתוח? האם מולד? מדובר במשהו סרטני/גידולי?? האם יש קשר לתלונות שלי? בבקשה בבקשה תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    27/02/2016

    זה כנראה ממצא אקראי של כלי דם קטן שנמצא שם יש לעקוב אחריו ולהתיעץ עם נוירולוג ועם עוד חוות דעת לגבי תוצאות הצילום . ממצאים קטנים כאלה לא נצפים בסיטי מוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו