בעיה מלחיצה מחפשת חוות דעת בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה מלחיצה מחפשת חוות דעת בבקשה
    דיאנה גורסקי
    18/05/2016

    שלום, אני בת 20 סובלת מסחרחורות קבועות תחושה של חוסר יציבות, ריחוף, הרגשת שיכרות בראש מגיל 12 ולאחרונה (3 חודשים אחרונים המצב החמיר) הנה מספר סימפטומים ותופעות חדשות שקרו:

    ניצוצות בעיניים, כשמסתכלת על רקע בהיר רואה מן בועות שקופות שצפות, ניצוצות של אור בצבע כחול אולטרא בזוויות הראייה בשתי העיניים(כן רואים ממש בבירור ואז כשאני מנסה לראות אתזה זה נעלם) במקום עם פלורסנט הרגשה של חוסר נוחות וסינוור
    התקפיי התעלפות מוזרים שמתחילים לפי שלבים:
    טשטוש בעין ימין, לאחר מכן תחושת גודש באף וריח מוזר, שקט באוזניים, ניצוצות שחורים בעיניים, תחושת לחץ חזקה בראש וגלים של כאב מעומעם, ולאחר מכן סחרחורת חזקה וחוסר תחושה ברגליים ובגוף (קושי לדבר, קשיי נשימה)וממש שניה מלפני איבוד הכרה.
    לאחר ההתקף צמרמורת וכלאחר חצי שעה קפיצה בחום [מדידה ראשונה בזמן התקף-36.2 ולאחר חצי שעה מסוף ההתקף- 37.1]
    * התקף אחד כלל הבזקים שחורים בראייה וצורות שקופות מוזרות
    * 4 התקפים בחודש לפחות
    בהנחה שאין שום בעיה בעיניים עצמן , מה יכולה להיות הבעיה/מחלה? אני יודעת שאני צריכה ללכת לרופא אבל מכיוון שאני בצבא מאוד קשה לקבל תור ואני מחכה לתור במשך חודשיים כבר ומועד התור ב1.6 , אבל אני מאוד לחוצה כי אף אחד לא יכול לעזור לי עד לתור ואני רוצה להיות מוכנה לקראת הפגישה אצל הרופא... אני בחורה צעירה לא מעשנת בריאה ושומרת על תזונה טובה.. אני מאוד מפחדת שזאת בעיה חמורה בראש(חס וחלילה) ורציתי לשמוע את דעתך מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה מלחיצה מחפשת חוות דעת בבקשה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    28/05/2016

    תופעות נשמעות חרדה אבל כדאי לבצע הדמיה מוחית כולל מרי מוח וכן eeg

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    דיאנה
    29/05/2016

    אכן קיבלתי אפשרות של חרדה מפורומים נוספים , היתה לי תקופה של דיכאון והמון כעס במשך שנה כמעט אך כרגע אני לא מרגישה בחרדה פשוט עצבות לפעמים, יכול להיות שלמרות שעברתי כבר את התקופה הזאת בכול זאת נשארו תסמינים?
    יכול להיות שמדובר במיגרנה? כי בדרך כלל ההתקפים קורים כשאני מרגישה בסדר גמור (סתם שוכבת במיטה ) ופתאום זה קורה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו