האם כדאי להיבדק שוב לאיתור מחלה נוירולוגית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם כדאי להיבדק שוב לאיתור מחלה נוירולוגית?
    אלי
    15/08/2016

    שלום רב,

    אני בן 37 בריא בדר"כ. לפני כ-7 חודשים החלו להופיע מספר תופעות:
    קפיצת שרירים, כאבי שרירים, שרירים תפוסים, כאבים חזקים בכל מני איזורים בגפיים.
    עקב כך פניתי לרופא המשפחה, נוירולוג ואורתופד. הם שלחו אותי לשורת בדיקות בינהם בדיקת דם ובדיקת EMG. בדיקת הדם הכוללת בדיקת בלוטת התריס ו CPK יצאה תקינה כמו כן בדיקת ה- EMG יצאה תקינה גם כן.
    לאחר מכן חלה ירידה בתסמינים. אך לאחרונה התסמינים חזרו כמו גם כאבי ראש עצבנות וחוסר סבלנות.
    לאחרונה שמתי לב גם לתופעה מדאיגה נוספת: כאשר אני מקווץ את אצבעות הרגליים האצבע האמצעית לא נסגרת עם שאר האצבעות עד הסוף כמו כן שאני מותח את כף הרגל נתפס לי השריר בכף הרגל ואני חש כאבים עזים.
    שאלתי האם כדאי לי להיבדק שוב ע"י נוירולוג? האם כדאי לעבור בדיקות נוספות?
    בפעם הקודמת נאמר לי שהתופעות קורות עקב חרדה. האם ייתכן שאלו תסמינים של מחלה נוירולוגית ולא חרדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כדאי להיבדק שוב לאיתור מחלה נוירולוגית? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    20/08/2016

    לבדוק מגנזיום בדם וכן לחזור על אמג במקום אחר למשל בבית חולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו