תודה ועוד שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה ועוד שאלות
    מיכל
    14/09/2011

    מיכל שלום ותודה על תשובתך!
    היא מעט קטנה אך לא משהו מדאיג במיוחד.. הייתה תמיד באחוזון ה-25 ועכשיו ירדה קצת לבין אחוזון - 10 לאחוזון - 25 (לפי טיפת חלב).
    שמתי לב שאם אני נותנת לה להחזיק מאכל כלשהו ביד (למשל קישוא או בננה) והיא אוכלת מעט ממנו ותוך כדי אני מאכילה אותה בכפית מנה של אוכל מרוסק אז מוכנה לאכול יותר. השאלה אם זה טוב, כי אני מרגישה שאני קצת עובדת עליה ומכניסה לה אוכל בלי ששמה לב בגלל שעסוקה במשהו אחר.. מה דעתך על כך?
    בנוסף לגבי סדר היום שהצעת לגן, הוא נראה לי מתאים, אך יש לי שתי שאלות:
    האם 4 פעמים הנקה ביום זה לא יותר מידי לגילה? חשבתי שעלי להפחית בהנקות כדי שתאכל יותר. חשבתי להוריד את ההנקה של16:00 -15:00 ולתת במקומה יוגורט ולאחר מכן ב-18:00 ארוחת ערב. האם זה מעט מידי?
    תודה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה ועוד שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלות - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    14/09/2011

    מיכל שלום,
    תינוקת בת 9 חודשים עדין צריכה שיאכילו אותה, היא אינה עצמאית ועל כן זה בהחלט תקין שאת עוזרת לה לאכול.
    מבחינת כמות ההנקות, את יכולה לוותר על ההנקה של 16
    3 הנקות ביום ואכילה יפה של מזון מוצק הם בהחלט מספקות
    כמו כן במידה ותדרוש עוד הנקות תני לה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו