בעיית השמנה ילד בן 11

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית השמנה ילד בן 11
    ספיר
    16/10/2011

    שלום , זה בקשר לאחי הקטן , הוא בן 11 , סובל מבעיות השמנה
    בעיות שמפריעות לו כבר בגיל הזה , הבעיה היא לא בכמויות שהוא אוכל אלא במה שהוא אוכל , הוא לא מנסה מאכלים חדשים ואני מדברת על דברים בסיסיים כמו ירקות , פירות , דגנים , בשר , הוא ניזון אך ורק מדברים לא בריאים , אינסטנט ומשמינים , אנחנו מנסים בבית לשכנע אותו לטעום ולפעמים הוא מסכים , וכשהוא טועם הוא טוען שלא טעים לו , אנחנו מרגישים במבוי סתום , יש דרך להרגיל אותו לאכול אוכל נורמלי ובריא ולא רק את הג'אנק פוד הזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית השמנה ילד בן 11

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית השמנה ילד בן 11 - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    16/10/2011

    ספיר, מחמם את הלב שאת דואגת כך לאחיך,
    הרשי לי לומר כי דוגמא אישית שלך ושל שאר בני הבית הינה חשובה ביותר.
    כמו כן יש צורך שיוגשו לשולחן אותם מזונות בריאים- פירות ירקות גבינות רזות דגנים מלאים וכו'.
    בנוסף אתם יכולים להוציא מהבית את המזונות האינסטנט והמזונות המשמינים שציינת.
    את מוזמנת לשאול את אחיך האם רוצה/ מעוניין לעשות משהו בנוגע למשקלו? ולבדוק איתו מה יוכל לעזור לו.
    יש חוגים לילידים, קבוצות תמיכה וגם מפגשים אישיים עם דיאטנית.
    כמו כן את יכולה להציע לו לפנות גם בפורום זה.
    יישר כח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו