מקיאה מכול דבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקיאה מכול דבר
    חני
    16/11/2011

    שלום
    אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון
    יש לי ילדה בת 8 חודשים והיא מקיאה מכול דבר
    היא אוכלת אוכל מוצק אבל שיהיה במרקם חלק ובל גושים - עם מזלג אני מרסקת לה את המרק והאוכל ואין לה בעיה אבל אם יהיה גוש אחד קצת יוצר מדי גדול אחרי כמה דק' היא תקיא את כול האוכל

    או ביסקויטים היא ישר לוקחת חתיכה ולא ממיסה אותו בפה אלה בולעת ואחרי כמה דק' תקיא את כול הארוחה שאכלה
    ועכשיו כשהיא מוצוננת וכולה עם ליחה אז בכלל היא משתעלת ומקיא חופשי

    היום היא שיחקה במטבח והכניסה קליפה של בצל לא שמתי לב אחרי כמה דק' אני רואה אותה מקיאה את כול המטרנה והיה שם חתיכה קטנה של קליפה מהבצל
    היא לא תוציא את זה מהקקי היא פשוט תקיא כול דבר שמפריע לה
    מה לעשות???? אני כול כך מודאגת
    תודה רבה חני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקיאה מכול דבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקיאה מכול דבר - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    16/11/2011

    חני שלום,
    אצל תינוקות בני 8 ח' יכול להיות רפלקס הקאה בתגובה למרקמים לא מוכרים, ובהחלט לחתיכות גדולות.
    נסי לתת לה בשלב זה מזון מרוסק/ טחון בבלנדר, להמיס לה עוגיות, וכן למנוע ממנה עד כמה שניתן "לדחוף" דברים שעלולים לגרום לה להקיא.
    ובנוסף שאלה, האם תמיד היתה מקיאה אחרי הארוחות? מה קורה שרק מקבלת תמ"ל האם גם אז מקיאה? או שרק בתגובה למרקמים שאינה מכירה?
    אנא עדכני אותנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לתגובה של הקאות

    חני
    17/11/2011

    אז ככה... כשהיא נולדה הנקתי אותה ובגיל חודש היא היתה מקיאה לי בערך פעם פעמיים בשבוע אז אמרו לי בטיפת חלב להניק אותה כול 3 שעות וזה באמת עזר
    כשהתחלתי להביא מוצקים היא קיבלה את זה יפה והיתה מקיאה אולי פעם בשבועיים בגלל שיכול להיות ההיתי מביא לה יותר מדי ..
    ובגיל 5 חודשים היא לא רצתה לינוק פשוט ככה ובקבוק היא לא היתה מוכנה לקחת אז כול פעם שהיא היתה נרדמת ההיתי מניקה אותה ולפני חודש התייאשתי והפסקתי עם זה והתחלתי להביא לה מטרנה אבל היא לא שותה מבקבוק אני מביאה לה במזרק או כפית היא עושה לי טרור...
    ואז לפני חודש היה לה וירוס היתה חולה והתחיל לה נזלת ושיעול ומלא מלא ליחה שלא עובר
    אז היא התחילה להקיא כול יום ואני משתגעת מזה
    היא משתעלת ומקיאה ואם היא אוכלת חתיכה גדולה היא מקיאה
    אז התחלתי לשמור עליה ולהביא לה הכול טחון ומדי פעם אני מנסה ושוב מקיאה
    אבל פירות אני מרסקת לה במזלג ואין לה בעיה רק חתיכות גדולות
    השאלה למה היא מקיאה ואני יודעת שיש לה את הרפלקס הזה כי זה מגיל חודש יש לה אותו האם אפשר לטפל בו ?? ולגבי הבקבוק משהו יכול לעזור לי כדי שהיא תיקח-אני מביאה לה והיא משחקת בפטמה עם השיינים שלה

    חיים קשים :-)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לתגובה של הקאות - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    17/11/2011

    חני שוב שלום,
    נשמע כי ההאכלה של ביתך בהחלט מאתגרת,
    לדעתי מקרה זה מורכב בכדי שנוכל לעזור במדיה זו, ועל כן אני ממליצה לך לפנות לרופא הילדים שיפנה אותך לדיאטנית שמתמחה בתזונת תינוקות (אפשר למצוא דיאטנית כזו בכל קופת חולים או טיפת חלב).
    הדיאטנית תוכל למדוד ולשקול את ביתך, להציע תוכנית התערבות וכן לעקוב אחריכן בצורה רציפה.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו