היי--אני-צריכה-עזרה-דחופהה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי--אני-צריכה-עזרה-דחופהה!!
    זיו
    29/01/2008

    סליחה-שנאי-רושמת-ככה-כי-פשוט-לא-עושה-לי-רווח!!...
    תקשיביי-אני-בת-12-וחצי-עוד-מעט-שלוש-מכפר-סבא-
    אני-צריכה-עזרה-אני-רוצה-להרזות-אני-שוקלת-45
    ויחסית-לכו-הבנות-בכיתה-שליי-אני-שמנהה-ואני-רוצה-להיות-כמוהם-אני-רוצה-שתיהיה-ליי-תזונה-נכונהה-תמיד-אחרי-צהריים-מתקיף-אותי-רעב-כזה-שאני-חייבת-להכניס-משו-לפה-או-ממתק-או-מסטיק-וזה-ממש-לא-בריא-ואני-חייבת-אז-התחלתי-לאכול-פירות-אבל-יש-לפעמיים-שניגמרים-הפירות-ואני-ממש-מתפתה-וגם-בערב-אני-משתדלת-לאכול-פרוסה-אחת!
    אני-גם-רוצה-לעשות-כול-מיני-תרגילים-שיעזרו-ליי-למשל-אולי-כפיפות-בטן-....

    אני-חייבת-עזרהה!!לפחות-אני-רוצה-להוריד-ל-39-40

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזיו

    ד''ר הגר שפר
    30/01/2008

    הי זיו
    אני לא יכולה להגיד לך אם יש לך עודף משקל כי לא רשמת גובה.
    באתר שלי : www.easy-way.co.il
    יש מחשבון שמראה מה המצב שלך ביחס לגיל, לגובה, למין ולמשקל. קוראים לזה מחשבון BMI.
    אני מציעה שתבקשי מההורים שיקחו אותך לדיאטנית שתעזור לך לאכול בריא, זה מצוין שזה חשוב לך וזה טוב להתחיל לאכול בריא מגיל צעיר.
    בחוגים שלי אנחנו עושים גם המון ספורט וגם נותנים לילדים ולנוער הסברים על מה בריא ומולץ לאכול. יש לנו קבוצות מדהימות גם בכפר סבא ( את יכולה לראות באתר). אם בא לך את יכולה לבוא לשני שיעורי ניסיון חינם.
    בכל מקרה אל תעשי דיאטות קיצוניות ואל תוותרי על סוגי אוכל מסוימים בלי להתייעץ עם מומחים לתזונת ילדים.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי-תודה-לך-הגרר

    זיו
    31/01/2008

    תודה-רבה-לך!!אני-עכשיו-ניכנסת-לאתר-ובת-דודה-שלי-שמפתח-תקווה-משגעת-אותי-והיא-רוצה-לדעת-עם-יש-גם-כזה-חוג-בפתח-תקווה????זה-חשובב-לה!!ככה-היא-אומרת-לייי!!

    תודה-מראש-זיווש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה 2 לזיו

    ד''ר הגר שפר
    31/01/2008

    הי זיו
    אני שמחה שאת מתלהבת מהחוג, אני מאד אשמח אם את תצטרפי, אני שם כל יום ראשון. מארבע עד שש וחצי.
    לגבי בת-דודתך, אין לנו בינתיים סניף בפתח תקוה, אבל הסניף בכפר סבא ממוקם באזור שדי קל להגיע מפתח תקוה, יש ילדים שמגיעים מפתח תקוה לחוג.

    יש גם חוגים של בית חולים שניידר ממש בפתח תקוה, היא יכולה לבדוק את הטלפון דקך האתר שלהם.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו