רחל, אנא ייעצי לי. אני צריכה עזרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רחל, אנא ייעצי לי. אני צריכה עזרה!
    עדי
    31/01/2008

    שלום לך.
    שמי נוי, אני בת 14, מאשדוד.
    הגובה שלי הוא 1.65 ואני שוקלת 69
    זה נשמע הרבה אך זה לא נראה כמו שזה נשמע..
    יש לי פנים יפות מאוד וכולם אומרים לי ''אם תרזי את תעקפי את שתי אחיות שלך''
    (יש לי שתי אחיות דוגמניות רזות רזות)
    הבעיה שלי היא בעיקר הבטן והצדדים, ברגליים אני כלל לא שמנה וכך גם בידיים..
    כבר קרב הקיץ ואני נורא רוצה ללכת בבגד-ים חצי..
    עד היום הייתי מסתובבת בים עם גופיה ושורט מפני שהיתביישתי
    אני בת נוער ורוצה להרגיש יפה,מקובלת, ושיתחילו איתי, מן הסתם..
    אנא ייעצי לי מה מומלץ לי לאכול ומה הספורט הנכון בשבילי.
    אני לא עושה את זה רק בשביל אחרים, אלא גם בשביל הבריאות שלי.
    אני נורא מתנשפת כשאני עולה במדרגות או רצה יותר מידי.
    אני מתחננת לעזרה.
    תודה מקרב לב , נוי ואנונו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחיות רזות

    רחל גרנות
    31/01/2008

    שלום לך,
    אכן, לא פשוט לחיות ליד שתי אחיות כאלה רזות. אולם, הרי לך היתרונות שלך ואת גם מציינת אותם, יפה וגם נשמעת לי מאד נחמדה. את יכולה לנסות לרדת במשקל, אולם עשי זאת בחוכמה. אל תתפתי לאיזו דיאטה משוגעת שמבטיחה הבטחות שווא. בני לך תפריט שמכיל את כל קבוצות המזון. שמרי על ארוחות מסודרות עם הרבה שתייה. וכן, פעילות גופנית חשובה מאד והיא תעזור במיוחד לך עם הנטיה להשמנה בבטן ובצדדים. התייעצי עם מדריך ספורט, מורה להתעמלות והתחילי בפעילות שמתאימה. וכמובן, חשוב לזכור שלכל אחד מאיתנו יש מבנה גוף שונה ושברוך השם אינינו יכולים להיראות אותו דבר. איזה עולם משעמם זה היה.
    בהצלחה,
    רחל גרנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו