עזרה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה..
    דניאל
    13/02/2008

    שלום שמי דניאל בת 14 המשקל שלי הוא בערך 52 והגובה שלי הוא 157
    לאחרונה הצלחתי לצאת מה"מעגל של הדיאטה" הבנתי את המשמעות של זה והחלטתי שאני מפסיקה.. המטרה שלי עכשיו היא לשנות את הרכבה רקמות הגוף ולהעלות את מסת השריר ולהוריד את מסת השומן...יש לי תפריט אך אני לא מצליחה לעמוד בו אני נוטה לאכול בשעות אחר הצהריים דברים מתוקים..כמו עוגות..חשוב לי לציין שאני לא מקבלת מחזור כבר יותר מ 8 חודשים (הלכתי לרופאה והיא אמרה לי שאני צריכה להוריד את מספר שעות האימונים ולחכות עד שזה יחזור או לקחת כדורים מזרזים שיפגעו לי בגדילה) הייתי רוצה שתעזרי לי לבנות תפריט שיתאים לי לשמור על המשקל ויספק אותי.. זה בערך מה שאני אוכלת: ברנפלקס\ פיטנס עם חצי כוס חלב, סדוויץ' מקמח מלא עם קוטג' 3% בצהריים 100 ג'ר חזה עוף ו100 ג'ר אורז לפעמים 3 קציצות בשר ואורז ביניים אני אוכלת מעדן או פרי (וזו השעה שתוקף אותי הרעב למשהו מתוק) בערב אני אוכלת 2 פרוסות לחם מלא עם חביתה סלט וקוטג'.
    אני מרגישה שאני עולה במשקל בגלל הצריכה הזאת של המתוקים אשמח עם תעזרי לי ותבני לי תפריט יעיל יותר
    תודה רבה, דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להזכיר..

    דניאל
    13/02/2008

    אני חושבת שתפריט שאני אוכלת משעמם אותי...אולי תוכלו להמליץ לי על משהו אחר תודה

    ועוד משהו שרציתי לשאול..אם הגוף שלי התרגל לקבל מזון של בערך 1000 קלוריות ביום והוא כבר לא מרזה יותר...כשאני אתן לו 1200 הוא ישמין? עד מתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה 2 לדניאל

    ענת אשכול
    13/02/2008

    דניאל- ממליצה לך בחום- אל תתעסקי בספירת קלוריות!!!
    תחשבי איך לאכול נכון ומאוזן והמשיכי לבצע פעילות גופנית ותגיעי למשקל המתאים והנכון לך.
    שוב- ממליצה לך בחום לפנות לדיאטנית מקצועית שתלווה אותך בתהליך.
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדניאל

    ענת אשכול
    13/02/2008

    דניאל שלום,
    אני מאוד שמחה לשמוע שהחלטת להפסיק להשתגע עם כל מיני דיאטות והחלטת לסגל לעצמך הרגלי תזונה נכונים ובריאים. אחת מהסיבות לצריכת מתוקים בלתי נשלטת היא תחושת המחסור שמגיעה כתוצאהמהנסיונות להגביל את עצמך וגם כתוצאה ממחסור באבות מזון ותפריט לא מאוזן. ועל כן אני מייעצת לך להעשיר מעט את תפריטך וכן לאפשר לעצמך לאכול מידי פעם מתוק- כך תוכלי להמנע מאכילה ללא שליטה.
    תפריט לדוגמא:
    בוקר- כוס פיטנס +כוס חלב (עדיף מועשר בסידן)
    ביניים (הפסקת עשר)- כריך עם גבינה 3-5% +ירקות +פרי
    ביניים (הפסקת 12:00)- אם את לומדת יום ארוך- חטיף אנרגיה של עד 60-70 קלוריות או פרי נוסף
    צהריים- ירקות+כפית שמן זית או כף טחינה
    + מנה בשרית כגון חזה עוף או עוף ללא עור או קציצות בשר ברוטב או דג
    + כוס פחמימה לאחר בישול (אורז/ פסטה/ קוסקוס/פתיתים וכו')
    ביניים (אחה"צ)- מעדן 0% +חטיף אנרגיה או פרי או 2-3 יח' פתי בר או במקום זה חטיף שוקולד קטן או קרמבו או 2 כוסות פופקורן
    ערב- סלט ירקות +כפית שמן זית או כף טחינה
    +ביצה קשה/ 3 כפות טונה במים
    +3 כפות גבינה 5% או פרוסת גבינ"צ לייט 9% או רבע אבוקדו
    + 2 פרוסות לחם
    לקינוח: שני פרות יבשים

    בכל אופן הייתי ממליצה לך בחום לפנות לדיאטנית (אפשר בקופת החולים- תבקשי מהוריך שיסייעו לך בכך) על מנת לקבל ליווי ותמיכה שיאפשרו לך להתגבר על הקשיים, להצליח וכן לוודא האם ישנם חסרים שבגללם אינך מקבלת מחזור.
    בהצלחה!
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו