התינוק לא אוכל כמעט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התינוק לא אוכל כמעט
    איריס
    08/01/2013

    בני בן ה-7.5 חודשים כבר חודש בקושי אוכל. התחלנו טעימות בגיל 5 ח' והוא ממש לא התלהב ולא לחצתי, אבל בגיל 6 חודשים הוא פתאום התחיל לאכול ממש יפה והחליף כמעט מייד 2 ארוחות ביום. אחרי שבועיים בערך היה לו וירוס של חום והקאות והפסקתי לכמה ימים עם המוצקים. שחזרתי לתת לו הוא שוב הקיא, שוב הפסקתי, שוב התחלתי, שוב הקיא. מאז הוא גם בקושי אוכל מבקבוק- מקסימום 120 מ"ל (אני משלבת תמ"ל והנקה). הוא ירד קילו בתקופה הזאת (יש לציין שהוא היה באחוזון 90% במשקל אז יש לו ממה לרדת, אבל עדין). אני מנסה לחזור לתת לו מוצקים מדי פעם אבל ממש לא משתגע על זה.
    עשינו בדיקת צואה- לא מצאו שום דבר יוצא דופן. אודה לעזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התינוק לא אוכל כמעט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התינוק לא אוכל כמעט - תגובה

    מיכל וינברגר
    08/01/2013

    שלום איריס,
    לעיתים אחרי מחלה יש ירידה בתיאבון, ויתכן ובגלל הפחד מההקאה יש גם פחד לאכול שוב אוכל מוצק.
    יתכן שיש לתת לו את הזמן עד שיחזור התיאבון והרצון לאכול. המשכי לתת מזון נוזלי- הנקה/בקבוק- אפילו עם הפסקה של יומיים מהמזון המוצק, נסי לאחר מכן- ברוגע ובאוירה נעימה ולא מלחיצה לנסות להציע שוב אוכל מוצק .
    יש שתינוקות שרק בגיל 8 חודשים מסכימים לאכול מוצק, ובכל מקרה הוא במשקל תקין כך שזה בהחלט מרגיע.
    שימי לב גם להתנהגותו , אם יש שינוי פרט לשינוי באכילה? האם נבדק אצל רופא מאז? בכל מקרה, הייתי נותנת עוד מס ימים וחוזרת לטעימות לאט לאט בקצב שלו. קחי בחשבון שהוא לא ירעיב את עצמו. הוא אוכל כמה שהוא צריך. יתכן וזו גם דרך למשוך תשומת לב.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו