מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תפריט לתימוקת בת 9 חודשיםרחלי04/07/2013
שלום מיכל,
יש לי תינוקת בת 9 חודשים שוקלת 8.5 ק"ג ונראית טוב.
מהחודש האחרון מסרבת לבקבוק עם המטרנה אז בוקר וערב היא אוכלת את זה בכפית עם קצת דייסה(בין 120 ל180), בסביבות 9 וחצי פירות אחרי זה ירקות ואז אחה"צ מעדן/פתיתים..
אני רוצה להתחיל לשנות לה את סדר הארוחות לזה:
בבוקר דייסה+תמ"ל(120), 11:30-12:00 צהריים של ירקות עם בשר, אחה"צ אם הפירות טחונים לקראת 4-4:30 ואז דייסה לפני שינה. האם זה בסדר? ומה אפשר לתת כביניים ומתי לתת בכלל ביניים? היא אוכלת בסדר לפעמים עושה בעיות אבל בסוף אוכלת.
***הכמות של הפירות והירקות שהיא אוכלת זה בין 200-240מ"ל.
ממש אודה לעזרה
תודה רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבר נוסף להודעה שרשמתי
רחלי04/07/2013כרגע התברר שהיא אלרגית לבייצים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף להודעה שרשמתי - תגובה
מיכל וינברגר07/07/2013אז החביתה כרגע לא רלונטית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפריט לתימוקת בת 9 חודשים - תגובה
מיכל וינברגר07/07/2013שלום,
שימי לב שאת נותנת לביתך ארוחה כל בערך 3 שעות- אם המרווחים קטנים מדי יתכן והתאבון נפגע.
בבוקר- תלוי מתי קמה- ניתן לתת דייסה+ תמל- ניתן לגרד לתוך זה פרי וך להעשיר.
ניתן לתת באמצע מנת פרי- אם יש מספיק מרווח עד הצהריים- לא לחלופין לאחר את הצהריים.
עם הפרי הטחון- ניתן לתת כפית שקדיה או טחינה- גם כדי להעשיר בשומנים טובים.
בצהריים תקפידי שיהיו גם ירקות+פחמימות+ חלבונים.
אחה"צ- אם יש מרווח עד הערב- את הפירות, או יוגרט לבן+פרי טחון.
בערב- ניתן להמשיך עם הדייסה- ובסביבות גיל שנה- אם היא מגלה עניין לתת ארוחת ערב ליד שולחן עם מגוון מוצרים כמו חביתה, אבקדו, ירקות, לחם , גבינות וכ'..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רחלי07/07/2013המרווח שלה בין הארוחות הוא אפילו 3 וחצי שעות או 4 תלוי בכמות שאכלה. לצערי באמת היא לא תינוקת שבוכה לאכול אז קשה לדעת לפעמים. אני נותנת לה את התמל עם דייסה בוקר וערב כי לא רוצה בקבוק, אבל פתאום יש ימים שהיא כן מוכנה לבקבוק ואז מסרבת שוב. למה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

