בת שנתיים- מלאה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים- מלאה..
    אורלי
    02/10/2013

    ביתי בת השנתיים שוקלת 12.6 וגובהה 86. היא די שמנמנה.. כאשר היא אוכלת מתוק כמעט ואין לה שובע (ביומולדת, כשניסיתי לפנק ולא לעצור אותה, ביקשה עוד אחרי הפרוסה הרביעית..)
    ברור שביום יום אני דואגת לתזונה בריאה ונבונה ואני לא שואלת לגבי אלה.
    שאלתי היא לגבי גישה- מה הכי נכון עם ילדים לגבי ממתקים על מנת שלא "יתנפלו" כאשר כן יש ממתקים:
    1.לחשוף מידי יום , קצת, בהגבלה?
    2.לחשוף פעם--3 פעמים בשבוע בהגבלה?
    3.לתת ללא הגבלה
    4. לתת ללא הגבלה וכל יום חטיפים "בריאים" בלבד- פריכיות אורז עם דבש , חטיף אנרגיה, תמרים וכו?

    חשוב לי מאוד שהיא תדע לפתח תחושות רעב שובע תקינות, ותדע לאכול במידה

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנתיים- מלאה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים- מלאה.. - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    31/10/2013

    שלום רב,
    הגישות לגבי ממתקים שונות
    באופן עקרוני ילדים לא זקוקים כלל לממתקים
    הכך עניין של חינוך ומה תרצו
    הכי חשוב בכל מה שאתם בוחרים זה להיות עקביים בהחלטה ובמסר שאתם מעבירים לילדה
    אני מוצאת לנכון שחטיף אחד ביום הוא אופציה שמרבית ההורים מסוגלים "לחיות" איתה
    חשוב לי לציין שמעדן, שוקו, שתיה מתוקה, חטיף, ארטיק , קרמבו, שוקולד, עוגה, חטיף אנרגיה,במבה , ביגלה... הם כולם חטיפים
    אם בתך משתפת פעולה ומכונה לאכול חטיפים " בריאים יותר" כגון פירות יבשים או פרכיות אורז... מה טוב
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו