ילדה בת 3.5 שלא אוכלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 3.5 שלא אוכלת
    ברכה
    13/01/2014

    שלום בתי בת ה3 וחצי. ילדה מקסימה פעילה שוקלת 16 ק״ג וגובהה 100 סמ. אוכלת חצי פיתה בבוקר בגן, בצהריים עושה לי בעיות עם האוכל ולא משנה מה אני מכינה. לאחרונה לא מסכימה לאכול בשר. במהלך היום לפעמים מקשקשת פרי או חטיף קטן ובערב לא מוכנה לאכול כלום. היא רוצה רק סימילאק. יש לה בטן וכלפי חוץ אנשים חושבים שהיא כל היום רק אוכלת וזה ממש לא נכון. שאלותיי הן: האם לערב דיאטנית ואם לא האם את יכולה לייעץ לי איך ומה לתת לה לאכול? ודבר שני איך יכול להיות לילדה שכמעט לא אוכלת יש בטן ככ גדולה? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 3.5 שלא אוכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 3.5 שלא אוכלת - תגובה

    מיכל וינברגר
    17/01/2014

    שלום,
    לפי הדברים, נראה כי יש כאן עניין התנהגותי, וביתך בטוח שלא רעבה..יתכן ורואה כי מקבלת תשומת לב אודות חוסר האכילה. כנראה שהסימילאק כרגע ממלא ומשביע, ולכן יש לה פחות צורך לאכול. בגיל כזה כבר אין סיבה לצרוך סימילאק והייתי מנסה בהדרגה להוריד אותו ולהסביר לביתך שהיא כבר גדולה ולא צריכה לשתות "אוכל של תינוקות" ולהסביר שהאוכל יחזק אותה ויעזור לה לגדול!. עם זאת לא לנדנד ולהפציר כי זה יכול בדיוק לעשות את ההיפך..
    ברגע שלא יהיה סימילאק ויכול בהחלט להיות שבהתחלה תמחה ותבכה על כך שאין ולא תהיה מוכנה לאכול עד שסימלאק יגיע. (חשוב לא להתפשר על נשנושים וחטיפים לא בריאים במקום) אך אם תהיי שלמה עם ההחלטה שמורידים את הסימילאק, זה יסתדר וביתך תאכל כי פשוט לא יהיה משהו במקום. חשוב לעשות את הדבר ממקום של ביטחון ושלמות שאת עושה את הדבר הנכון-וכמובן להסביר לביתך את ההגיון.
    סה"כ המשקל והגובה תקינים ויש להמשיך לעקב. לגב ה"בטן" בגיל זה , לחלק מהילדים השרירם עדיין לא מספיק חזקים ולכן נראה כאילו יש בטן קטנה. בד"כ זה מסתדרר בהמשך..
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    ברכה
    18/01/2014

    קודם כל תודה רבה על התשובה. אם לא יהיה סימילאק היא לא תאכל בכלל. אין לך מושג כמה שעות היא יכולה להעביר בלי לאכול. איך יכול להיות שילדה שכמעט ולא אוכלת שוקלת 16 קג בזמן שיש ילדים שפותחים את הבוקר עם לחמניה ושוקלים 12 קג(אמהות בגן סיפרו לי)?תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו