תזונה נכונה לילד בן 10

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נכונה לילד בן 10
    מתי
    31/01/2015

    שלום לך.
    בני בן 10 משקל וגובה תקינים קצת רזה.
    ב 3 חודשים אחרונים גילינו סוכר גבולי 92 והומוגלובין סוכרתי 5.6 גם גבול עליון.
    רצינו לשמור על מזון בריא ולנסות להוריד את רמות הסוכר.
    האם עלינו להגביל את הילד ? תפריט שלו הוא,
    בוקר לפני בית ספר : שקדים 8 יחידות או חביתיות קטנות.
    בשעה 10 כריך או טונה או חביתה בעבר נתנו נוטלה אך הורדנו זאת.
    בצהריים מגיע הביתה לארוחה חמה כמו קציצות ביתיות , שניצל, אורז , פתיתים וכדומה.
    בשעה 16 קצת תותים ובננה עם 3 בסקויטים פתי בר רוצה קצת מתוק.
    בשעות הערב אוכל ארוחת ערב יכול להיות טוסט או חביתה או טונה או משהו חם תלוי מה אכל בצהריים.
    לקראת השינה הוא מבקש משהו כמומקצת בייגלה או פופקורן .
    האם התפריט תקין ? הורדנו את המתוקים. משתדלים לתת לו כריך עם לחמניה מחיטה מלאה, פתיתים 30 אחוז חיטה מלאה, אורז רגיל לא אוהב מלא.
    האם אכן קינמון מוריד סוכר ? במידה וכן כיצד ניתן לשלבו באיזה סוג של אוכל.
    האם יש קורנפלקס קינמון עם מעט סוכר שיכול לסייע ?
    תודה על תשובתכם.
    מתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה נכונה לילד בן 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה לילד בן 10 - תגובה

    מיכל וינברגר
    05/02/2015

    שלום,
    ממליצה להפחית (אבל לא להגביל- כי הגבלה תגרום לו לרצות מתוק איפלו יותר..) כמה שאפשר מזונות תעשיתיים עם סוכר כמו עוגיות, קורנלקס (גם הצהוב מכיל סוכר..) לשמור את המתוקים בעיקר שיש ארועים חברתיים כמו ימי הולדת, חברים וכ'..
    טוב עשית שהורדת את הנוטלה-עדיף לגוון הממרחים אחרים ואת הנוטלה להחשיב כממתק.מאוד ממליצה לשותו מים בלבד ללא שתייה מתוקה.
    כמו כן, לשלב דגנים מלאים- כמו שהתחלת- אפשר להוסיף שיבולת שועל (דייסה/למרק..) .
    בצהריים ובערב חשוב להוסיף ירק- בכל צורה- מרק/חם/חי...
    יש מחקרים המראים שיש תועלת בקינמון להורדת סוכר, אבל אין המלצה רשמית. לא הייתי ממליצה לקנות קורנפלקס עי קינמון אלא פשוט להוסיף את האבקה- לדייסה/אורז/יוגרט+פרי וכ'..גם בתור ארוחת ביניים במקום הפטיבר אפשר להכין מוזלי בריא: יוגרט לבן+פרי+שיבולת שועל+קינמון..
    בכל מקרה- ממליצה גם להתייעץ עם דיאטן/נית באופן מסודר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו