עזרה בדיאטה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בדיאטה...
    מיכל
    12/05/2008

    שלום,
    קוראים לי מיכל ואני בת 15.
    ניסיתי דיאטת פירות וירקות שבמשך ארבעה ימים יורדים 2 קילו, אבל אמא שלי אמרה לי שזה לא יעזור וזה יותר מידי בשביל 4 ימים.
    הגובה שלי הוא 175 והמשקל שלי הוא 72.
    אמא שלי אומרת שאני בכלל לא צריכה דיאטה אבל אני מתעקשת. למען האמת, זה לא כל כך מפריע לי אבל תמיד יש את הכיף הזה שאת רוצה להסתובב בביקיני על החוף.

    אני מחפשת דיאטה שמותאמת לי אישית לפי צרכי ולפי מה שאני אוהבת.

    אני אשמח אם תוכלי לעזור לי להרכיב תפריט יומי שיעזור להורדה במשקל... עדיף מהירה כי אני גם עוסקת הרבה בכושר גופני.

    התפריט:
    בוקר- (לפני הבית ספר) יוגרוט עם פרי. (אני לא כל כך רעבהשאני קמה)

    צהרים-שני שניצל ירקות+5 כפות קוסקוס

    ערב- טוסט עם גבינה צהובה ועגבניה

    אני לא אוכלת כל כך הרבה, המשקל הצטבר משנים קודמות (12) שבהן התחלתי לעלות במשקל... באותו זמן לא הצלחתי להוריד את המשקל העודף ועכשיו אמשח מאוד להיפטר ממנו.

    פעילות גופני-
    4 פעמים בשבוע כ-שעה וחצי ריצה.
    6 פעמים בשבוע כ-רבע שעה הליכה מהירה.
    3 פעמים בשבוע כ-מאה קפיצות בחבל ו-20 כפיפות בטן.

    תודה מראש, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בדיאטה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך אגב...

    מיכל
    12/05/2008

    אני רוצה להוריד 10 קילו ולשקול 62... את תוכלילעזור לי לבנות תפריט?

    בגלל שאני עושה הרבה ספורט אני גם שותה הרבה מים ואני פחות רעבה... אני אשמח אם תבני לי תפריט שהוא קטן יותר ממה שאני צריכה...

    תודה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וכמה זמן זה בערך...

    מיכל
    12/05/2008

    כמה זמן בערך יקחל לי להוריד 10 קילו לפי התפריט ולפי הפעילות הגופנית?

    אבא שלי עשה דיאטה והוריד 2 קילו בשבועיים.... אני חושבת שאני רוצה את הכיווון הזה... למרות שאני הרבה יותר פעלתנית ממנו... אולי 3 בשבועיים. (אגב כבר ירדתי 3 בשבועיים ושום התקפת רעב לא הייתה לי... פחות אכלתי מה שאני רגילה לאכול רק בכמות קטנה ועשיתי יותר כושר והצלחתי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו