הורדה במשקל + ריבועים בבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדה במשקל + ריבועים בבטן
    דון קישוט
    03/07/2008

    השבוע נרשמתי לחדר כושר והנתונים שלי הם כאלו: גובה:157 סנט' משקל: 48 ק"ג גיל: 14 ואני רוצה להרזות 5-8 ק"ג והיה לי ריבועים בבטן התפריט שלי הוא כזה: בוקר (בשעה 11): חצי פרוסה עם כפית גבינה או טונה או חומוס + נקניק סלמי / חביתה + קוטג או טונה צהריים (בשעה 14:00 - 15:00): אורז / פירה / קוסקוס / מרק / פתיתים / מקרונים ביניים (בשעה 16:00 - 17:00) : ירק / שוקולד / אגרוף של קורנפלקס (עד 60 קלוריות מקסימום) ערב (בשעה 20:00) : חביתה עם קוטג + טונה + ירק / שקשוקה (כף שמן ואחד ביצה ואחד עגבנייה) + פרוסת לחם 1 / פרוסה עם גבינה / טונה לילה (בשעה 23:00) : לפעמים תה עם 2 כפיות סוכר / חלב עם כפית סוכר השאלה שלי היא שבחדר כושר אני מתאמן על המשקולות וכל השאר וכל אימון אני עושה כ 40 דקות אירובי שזה 400-600 קלוריות שאני שורף אז כמה אני שורף במהלך היום כאשר אני לא עושה כלום (משחק במחשב / רואה טלויזיה) והאם זה מספיק בשביל להגיע למאזן קלוריות שלילי (האם אני צריך להפחית באוכל או להגדיל את הספורט בחדר כושר?) תודה רבה מראש DON

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עניתם לי

    דון קישוט
    21/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדון

    ד''ר הגר שפר
    22/07/2008

    הי

    התפריט שלך מצומצם מידי ועם הזמן אתה אמנת תרד במשקל אבל בעיקר בשריר ופחות בשומן כי אין לך מספיק חלבון בתפריט.

    העתקתי את התפריט שלך והוספתי שינויים:

    בוקר (בשעה 11): חצי פרוסה עם כפית גבינה או טונה או חומוס + נקניק סלמי / חביתה + קוטג או טונה
    תאכל פרוסה שלמה עם 1/2 טונה או ביצה וגבינה - תוותר על הסלמי.

    צהריים (בשעה 14:00 - 15:00): אורז / פירה / קוסקוס / מרק / פתיתים / מקרונים
    חסר חלבון : חזה עוף / בקר / דג

    ביניים (בשעה 16:00 - 17:00) : ירק / שוקולד / אגרוף של קורנפלקס (עד 60 קלוריות מקסימום)
    עדיף להוסיף גם יוגורט

    ערב (בשעה 20:00) : חביתה עם קוטג + טונה + ירק / שקשוקה (כף שמן ואחד ביצה ואחד עגבנייה) + פרוסת לחם 1 / פרוסה עם גבינה / טונה
    בסדר גמור

    לילה (בשעה 23:00) : לפעמים תה עם 2 כפיות סוכר / חלב עם כפית סוכר - יותר טוב החלב



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו