מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדה במשקל + ריבועים בבטןדון קישוט03/07/2008
השבוע נרשמתי לחדר כושר והנתונים שלי הם כאלו: גובה:157 סנט' משקל: 48 ק"ג גיל: 14 ואני רוצה להרזות 5-8 ק"ג והיה לי ריבועים בבטן התפריט שלי הוא כזה: בוקר (בשעה 11): חצי פרוסה עם כפית גבינה או טונה או חומוס + נקניק סלמי / חביתה + קוטג או טונה צהריים (בשעה 14:00 - 15:00): אורז / פירה / קוסקוס / מרק / פתיתים / מקרונים ביניים (בשעה 16:00 - 17:00) : ירק / שוקולד / אגרוף של קורנפלקס (עד 60 קלוריות מקסימום) ערב (בשעה 20:00) : חביתה עם קוטג + טונה + ירק / שקשוקה (כף שמן ואחד ביצה ואחד עגבנייה) + פרוסת לחם 1 / פרוסה עם גבינה / טונה לילה (בשעה 23:00) : לפעמים תה עם 2 כפיות סוכר / חלב עם כפית סוכר השאלה שלי היא שבחדר כושר אני מתאמן על המשקולות וכל השאר וכל אימון אני עושה כ 40 דקות אירובי שזה 400-600 קלוריות שאני שורף אז כמה אני שורף במהלך היום כאשר אני לא עושה כלום (משחק במחשב / רואה טלויזיה) והאם זה מספיק בשביל להגיע למאזן קלוריות שלילי (האם אני צריך להפחית באוכל או להגדיל את הספורט בחדר כושר?) תודה רבה מראש DON
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם לי
דון קישוט21/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לדון
ד''ר הגר שפר22/07/2008הי
התפריט שלך מצומצם מידי ועם הזמן אתה אמנת תרד במשקל אבל בעיקר בשריר ופחות בשומן כי אין לך מספיק חלבון בתפריט.
העתקתי את התפריט שלך והוספתי שינויים:
בוקר (בשעה 11): חצי פרוסה עם כפית גבינה או טונה או חומוס + נקניק סלמי / חביתה + קוטג או טונה
תאכל פרוסה שלמה עם 1/2 טונה או ביצה וגבינה - תוותר על הסלמי.
צהריים (בשעה 14:00 - 15:00): אורז / פירה / קוסקוס / מרק / פתיתים / מקרונים
חסר חלבון : חזה עוף / בקר / דג
ביניים (בשעה 16:00 - 17:00) : ירק / שוקולד / אגרוף של קורנפלקס (עד 60 קלוריות מקסימום)
עדיף להוסיף גם יוגורט
ערב (בשעה 20:00) : חביתה עם קוטג + טונה + ירק / שקשוקה (כף שמן ואחד ביצה ואחד עגבנייה) + פרוסת לחם 1 / פרוסה עם גבינה / טונה
בסדר גמור
לילה (בשעה 23:00) : לפעמים תה עם 2 כפיות סוכר / חלב עם כפית סוכר - יותר טוב החלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


