האם אני זקוקה לדיאטה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני זקוקה לדיאטה?
    שחר
    05/07/2008

    היי, אני שחר בת 15 וחצי גובה 1.64 משקל 59.5 אני רוצה להוריד כ 5 ק"ג עד סוף הקיץ אבל אני רוצה לעשות את זה בדרך נכונה ובריאה שאני אוכל לשמור על ההישגים אשמח אם תוכלי לתת לי תפריט יש לי מנוי בחדר כושר ואני נוהגת להתאמן פעמיים שלוש בשבוע רציתי לדעת גם כמה קלוריות אני צריכה לאכול על מנת לרזות. התפריט שאני בניתי לעצמי הוא כזה: א.בוקר: פרוסת לחם קל +כף ריבה+ כוס קפה עם כפית סוכר. א.ביניים: פרי (או שזיף או תפוח או 10 ענבים) א. צהריים: 3 כפות פחמימה ומנת בשר או שניצל תירס. א. ביניים: ארטיק קרח. א. ערב: פרוסת לחם קל עם גבינה וכוס קפה עם כפית סוכר. אני לא אוהבת בכלל ירקות וסלטים אז לכן הם לא כלולים...אם יש לך הצעות נוספות אשמח אם תכתבי לי... תודה רבה: שחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני זקוקה לדיאטה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשחר

    ד''ר הגר שפר
    09/07/2008

    הי שחר

    דבר ראשון המשקל שלך תקין.

    התפריט שבנית לעצמך לא טוב, אין מספיק קלוריות, אין כמעט חלבון וחסר גם שומן חיוני וככה את תפגעי בגוף שלך.

    תיקונים :

    א.בוקר: פרוסת לחם קל +כף ריבה+ כוס קפה עם כפית סוכר. - להוסיף עוד פ' לחם קל + 1/2 קוטג'
    א.ביניים: פרי (או שזיף או תפוח או 10 ענבים) להוסיף יוגורט
    א. צהריים: 3 כפות פחמימה ומנת בשר או שניצל תירס. - שניצל תירס זה פחמימה לא תחליף בשר.
    א. ביניים: ארטיק קרח. - להוסיף מנת פרי
    א. ערב: פרוסת לחם קל עם גבינה וכוס קפה עם כפית סוכר. - להוסיף 2 ביצים או 1/2 ק' טונה.
    עוד פ' לחם קל ופרי או מעדן לקינוח.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להגר

    שחר
    09/07/2008

    היי הגר, קודם כל תודה רבה על התיקונים השאלה שלי היא האם זה תפריט לדיאטה מוון שאני רוצה לרדת בערך 3-4 ק"ג בחודש וחצי הקרוב ואם אני אוכלת את התפריט הזה ועושה ספורט 3-4 פעמים בשבוע זה דיאטה? וכמה קלוריות בערך יש בתפריט? תודה רבה: שחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו