בן שנתיים ושבעה חודשים אלרגי לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים ושבעה חודשים אלרגי לחלב
    דורית
    06/03/2009

    בני בן שנתים ושבעה חודשים, אלרגי לחלב. ינק עד גיל שנה ותשעה חודשים (בנוסף למזון מוצק כמובן). מאז שנגמל מההנקה מקבל פעם ביום מטרנה סויה 240 מ"ל כתחליף לחלב. בנוסף, מקבל בהמלצת רופא תוספת סידן. מלבד חלב - אוכל את כל סוגי המזון, אוכל כמויות יפות וכמעט שאינו אוכל ג'אנק פוד. השאלות שלי: 1.האם יש צורך להמשיך את מתן משקה הסויה או שניתן להפסיק? 2.במידה וצריך להמשיך - עד איזה גיל? ומה הסיבה לכך- האם יש רכיבים בחלב שאי אפשר לספק ממזונות אחרים (או שניתן לספק רק ע"י הסויה?). בתודה מראש, דורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לחלב

    מיכל גילאון
    10/03/2009

    שלום דורית,
    בנך זקוק ל- 500 מ"ג סידן ביום. אני מניחה שאם הוא אוכל מגוון ומקבל את תוספת הסידן הוא מגיע לכמות הזאת, כך שאין צורך בהמשך מתן התמ"ל על בסיס סויה.
    מקורות חלופיים נוספים לסידן יכולים להיות משקה סויה או מעדנים על בסיס סויה, המועשרים בסידן, וכן טחינה, ממרח שקדים וירקות עליים ירוקים כמו ברוקולי וכרוב.


    כל טוב,

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו