שלום לכולם, כמה שאלות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם, כמה שאלות.
    ליאם אשכנזי
    09/03/2009

    היי, אני ליאם בת כמעט 15. הגובה שלי הוא 1.60 והמשקל הוא 48. אני רוצה להתחיל דיאטה קלה כי אני לא מרוצה מאיך שאני נראת... יש לי בטן גדולה ונפוחה ובכללי הייתי רוצה להוריד קצת "צדדים". אני יודעת שאני לא בעודף משקל, אבל בבקשה תעזרו לי. טוב- אז התפריט שחשבתי עליו: בוקר- כוס ברנפלקס עם כוס חלב 1%. ביניים- סנדוויץ' מלחם רגיל (לעבור לקל? ) עם קוטג'. ביניים 2 (מגיעה מבית הספר רק ב-5) - אנרג'י. צהריים- מעט (מאוד) פסטה, שניצל\ חזה עוף\ משהו בשרי אחר. סלט חסה( אני אוכלת עם כירסומים- לוותר עליהם? ) ביניים- מלפפון. ועל ארוחת ערב אני בדרך כלל מדלגת כי אני עדיין לא רעבה... או שאני אוכלת משהו קטן. אני אציין שאני רוקדת בין שעה וחצי לשלוש \וחצי 5 ימים בשבוע. תיקונים לתפריט? והחלטתי להגמל משוקולד קצת, בגלל זה אין ממתקים בתפריט- אחרי כל ארוחה מסטיק ללא סוכר. אז בבקשה תעזרו לי עם התפריט, הערות.... תודה מראש, ליאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם, כמה שאלות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    ליאם אשכנזי
    09/03/2009

    אני שונאת יוגורטים ובכללי לא חובבצ גבינות יותר מדי גדולה, גם יש רגישות ללקטוז שאני לא שמה עליה יותר מדי.... ויש לי קצב חילוף חומרים מאוד מאוד מהיר, אם זה משנה משהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו