דיאטה לילד בן 12

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה לילד בן 12
    אמא
    11/08/2007

    אני בן 12 גובה 1.55 משקל 57
    אני יודע שאני שמן לגילי
    אני מתחיל דיאטה יום יומיים ואחר כך נשבר
    אמא שלי לקחה אותי כבר כמה פעמים לדיאטנית, אבל כלום לא עזר.
    אני רוצה לרדת במשקל אבל לא מצליח.
    אשמח מאד אם תציעי לי תפריט וגם אם תתני לי עצות איך לרדת במשקל ללא קושי רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה לילד בן 12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה על דיאטה

    ד''ר הגר שפר
    11/08/2007

    שלום לך

    אתה אמנם נמצא בעודף משקל קטן אבל אני שמחה שאתה מודע לכך ומנסה למצוא פיתרון.
    אולי מה שאתה צריך זה להצטרף לקבוצה של ילדים עם אותו הרצון לרדת במשקל. מהנסיון שלי בקבוצות שאני מנהלת זה נותן המון כוח ועוזר לא להשבר באמצע הדיאטה.
    למען האמת אנחנו לא מתייחסים לקבוצה כקבוצת הרזיה אלה כקבוצה של ספורט ותזונה נכונה שתופעת הלוואי הנהדרת שקורת מההצטרפות לשיעורים בקבוצה היא ירידה במשקל ובהיקפים.
    חשוב שתמצא מסגרת שיהיה לך כייף להשתתף בא ואז תצליח להתמיד בתפריט.
    חשוב שהתפריט לא יהיה קשה מידי ולשלב גם פעילות גופנית וגם הדרכה בנושא תזונה ושינוי הרגלי אכילה.
    אני לא יודעת איפה אתה גר אבל הקבוצות שלנו מפוזרות בכמה איזורים, אתה יכול לראות באתר.
    ואם לא תמצא קבוצה קרוב לביתך תכתוב לי שוב ואני אמליץ לך איפה אתה יכול להשתתף.
    אם אתה רוצה תפריט כדאי שתתן ךי עוד פרטים כמו: מה אתה אוהב ושונא לאכול, כמה פעילות גופנית אתה עושה וכמה אתה שותה.

    מחכה לתשובה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר הגר היקרה

    אמא
    11/08/2007

    אני ממש שמח שענית לי כל כך מהר.
    אני לא מבין את תשובתך כיוון שאני שמן, ממש שמן, יש לי בטן
    אני גר בבאר שבע ואני אוהב לאכול והרבה, בעיקר בערב
    אני אוהב פיצות, בורקסים, ושניצלים, וממתקים, גבינה צהובה,
    אני אוהב את האוכל שאמא שלי מבשלת אבל אין לי בעיה גם לאכול בגט עם נקניק וחמוצים
    העיקר שיהיה אוכל ואם אפשר הרבה
    נדמה לי שחוץ מחומוס/טחינה טופו , ירק, אני אוהב כמעט כל אוכל
    אני אשמח אם תתני לי תפריט מדיוייק שיהיה כתוב בו בדיוק הכמות המותרת,
    כי כשאת כותבת מנה זה מקשה עלי, כי אמא שלי מגישה כף ואני רוצה יותר.
    אני יודע שהחשיבה שלי לא בריאה, וגם מודע לכל המחלות שעודף משקל יכול לגרום, אבל מה לעשות
    אני פשוט אוהב, אוהב לאכול.
    אני אשמח מאד אם תקחי אותי כפרוייקט אישי ותעזרי לי במשימה הקשה הזו.
    זאת מלחמה עבורי ואני רוצה לנצח.
    לגבי ספורט אני רוכב מעט על אופנים, לפעמים משחק כדורגל, אבל לא יותר מזה.
    אני כאן מחכה לך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בדיאטה

    ד''ר הגר שפר
    12/08/2007

    שלום לך
    אני שמחה שאתה מלא מוטיבציה לעשות שינוי בצורה כזאת גדולים הסיכויים שנצליח.
    אני מציעה שתתחיל עם התפריט הזה לשבועיים הקרובים.
    תשקל מחר בבוקר ותבדוק את המשקל שוב עוד שבועיים ותכתוב לי ואז נחליט אם לשנות את התפריט.
    אני אשמח ללוות אותך בתהליך ואם תעשה את מה שאני ממליצה אני בטוחה שתצליח עזרתי כבר להמון ילדים.
    תפריט:

    ארוחת בוקר:
    יוגורט רגיל 1.5%
    ושתי פרוסות לחם קל עם 1/4 קוטג'
    לשתות 2 כוסות מים

    ארוחת צהריים:
    חזה עוף גדול / כרע עוף / 5 קציצות בקר מבושלות / סטייק בקר 200 גרם / פילה דג
    + 1/2 כוס תוספת - רק 4 כפות לא יותר
    קינוח: תפוח / מלון / 2 אפרסקים / קרטיב / מעדן / ארטיק עד 100 קלוריות

    ארוחת ביניים:
    יוגורט או אפרסק או פריכיות דבש עם גבינה לבנה או 1/2 כוס בייגלה עם גביע גבינה לבנה

    ארוחת ערב:
    2 ביצים + 1/2 קוטג' + 2 פרוסות לחם קל + קינוח כמו בצהריים
    או
    2 טוסטים מ- 4 פרוסות חלה קלה + 2 עמק לייט + יוגורט לקינוח

    10 כוסות מים ביום
    לא משקאות מתוקים ועדיף גם לא דיאטים.

    זה תפריט לא קל אבל זה תפריט שעובד מצוין.
    אז תתאמץ להקפיד בשבועיים הבאים, תנסה לכתוב במחברת מה אאתה אוכל והערות לגבי התפריט ותכתוב לי שאלות ואת ההתקדמות שלך.

    המון בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בהבנת התפריט

    אמא
    13/08/2007

    שלום דר הגר היקרה.
    אני שמח שענית לי, כי חיכיתי לתשובתך.
    ראשית אני רוצה להבין - מדובר בהמון אוכל , את בטוחה שאני ארזה מהתפריט הזה?
    אין בתפריט ירקות ואני אוהב סלט ירקות, (אני לא אוהב ירק-ברוקולי, כרוב, נבטים, עלי ביבי ועוד סוגים כאלה) אז מתי אני יכול לאכול סלט?
    בארוחת הבקר ציינת : יוגורט רגיל 1.5% האם מדובר ביוגורט עם פירות או בלי, כמה קלוריות צריכות לביות הגביע?
    לגבי 1/4 קוטג - מדובר בגביע קטן או גדול- אולי תכתבי לי כמה כפות.
    צהרים האם אפשר לאכול גם סלט או שהוא בא במקום משהו?
    קינוח: אפשר להחליף את המלון באבטיח? ואת המעדן במשהו אחר?
    אני שומר כשרות ולכן לא סביר שאני אוכל מעדן אחרי ארוחה בשרית.
    ארוחת ביניים:
    שוב אני לא יכול לאכול יוגורט כי אני עדיין בשרי(צריך להמתין 6 שעות עד שאפשר לאכול מוצרי חלב)
    אני גם לא אוהב פריכיות אז אפשר קורנפלקס או דגנים אחרים? אם כן תכתבי לי בבקשה כמות מדויקת, כמו חצי כוס לדוגמא, רשמת לי גביע גבינה - באיזו כמות?
    דבר נוסף , מה אני עושה בערב שבת? הארוחה אצלנו היא בשרית, את יודעת קידוש וכו',
    האם אפשר להחליף את ארוחת הערב בארוחת צהרים?
    כל כמה שעות אני צריך לאכול?, כי עכשיו חופש , קמים מאוחר והולכים לישון מאוחר, וסדר יום ממש הפוך. האם ארוחת הערב צריכה להיות עד שעה מסויימת, ומה אני עושה אם אני נעשה רעב, האם אפשר לאכול ירק?
    אני יודע שאולי אני קצת מגזים, אבל אני רוצה להצליח וחשוב לי לדייק.
    אני אשמח אם תעני לי בהקדם כדי שאוכל להתחיל כבר מחר את הדיאטה.
    אני רוצה לציין שזאת הפעם הראשונה שאני מלא התרגשות לקראת הדיאטה, וההתכתבות שלי איתך, וזה שאת עונה ברצון ובאיכפתיות עושה לי מוטיבציה להצליח.
    אז תודה וסליחה על האורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייבת דחוף עזרה

    שי
    14/08/2007

    שלום!!

    אני חייבת להרזות תוך שבועיים עד הלימודיםם

    אני שוקלת 80 על 1.60 וזה הרבה מאודד התחלתי דיאטה לפני חצי שנה ושמרתי 3 חודשיים והרדתי 12 קילו אבל העלתי אותם שוב אני חייבת להרזות קצת עד הלימודים

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשי

    ד''ר הגר שפר
    14/08/2007

    הי שי
    מצטערת שלא עניתי לך לפעמים המערכת עושה בעיות ולא ראיתי את השאלה שלך עד עכשיו.
    הייתי רוצה לשמוע ממך מה אכלת בדיאטה הקודמת, האם הסתדרת עם התפריט ולמה בעצם הפסקת בכדי שאוכל לעזור לך בצורה הטובה ביותר.
    אני בטוחה שאת יודעת שבשבועיים אי אפשר לרדת הרבה במשקל ומה שחשוב שננמצא תפריט שתוכלי להתמיד בו לאורך זמן.
    אז אני מחכה לעוד פרטים ממך ומבטיחה לבנות לך תפריט שיעזור לך.

    מחכה לתשובה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה 2 לעזרה בדיאטה

    ד''ר הגר שפר
    14/08/2007

    הי
    מה שלומך?
    אני שמחה לראות שאתה ממש בעניינים אז אני אנסה לענות על כל השאלות שלך.
    אולי תמציא לעצמך שם כינוי - כדאי שאני אוכל לזהות כל פעם שזה אתה?

    תשובות לשאלות :
    קודם כל אני בטוחה שתרזה מהתפריט אין לך מה לדאוג.
    חשוב שתאכל כל 3 שעות, לא פחות ולא יותר.
    אכילה של ארוחות קטנות לאורך היום מגבירה את קצב חילוף החומרים ומסייעת לירידה במשקל.
    את יכול לשלב סלט ירקות בארוחת הצהריים- זה מצוין.
    אתה יכול לאכול גם ירקות חתוכים לארוחת ביניים עדיף 4 ירקות חתוכים יחד עם 1/2 קופסאת טונה- 4 כפות. ( זה גם יפתור את עניין הכשרות).
    יוגורט אני מתכוונת יוגורט דנונה ביו 200 מ"ל שהוא גבוה צר וארוך. 1.5%
    בלי פירות ובלי תוספת סוכר יש בו בערך 80 קלוריות לגביע.
    1/4 קוטג' - הכוונה לקופסא גדולה של 250 גרם - 1/4 קוטג' = 2 כפות גדושות.
    אפשר להחילף כוס מלון בכוס אבטיח - אין בעיה ועל המעדן פשוט תוותר.
    אתה גם יכול להחליף בין ארוחת הצהריים לערב וזה יעזור לך גם מבחינת הכשרות.
    קורנפלקס לא מומלץ בשלב ראשון, עדיף לוותר.
    גביע גבינה הכוונה ל- 250 גרם = 8 כפות.
    אחרי ארוחת ערב אם אתה באמת רעב ולא סתם משועמם אפשר לאכול עוד ארוחונת קטנה כמו 2 מלפפונים. או סלט עם קצת גבינה.
    לגבי הכנפיים בברביקיו, זה מאכל משמין בגלל העור הרב, או שתוריד את העור לגמרי, או שתבקש שיכינו לך שיפודי עוף בברביקיו במקום.

    בהצלחה

    הגר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשות לתפריטים לילד בן 12

    ישראל
    14/08/2007

    דר' הגר
    אני שמח שאת עונה לי, זה מחזק אותי.
    אני מבקש אם את יכולה לרשום לי כמה תפריטים, כי קשה לי לאכול כל הזמן אותו הדבר.
    כתבת לי גם שיפודי עוף אבל לא כתבת לי כמה.
    תודה עוד פעם שאת כאן
    ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • shtyv

    מאי
    04/10/2010

    אני רוצה לעשות דיאטה אבל אני לא מצלחיה תוכלי לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו