ביתי בת ה6.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת ה6.5
    קרן
    14/07/2009

    שלום רב,
    יש לי ילדה בת 6.5 ואני חוששת מאוד לעתידה מבחינת המשקל. אשמח לקבל את חוות דעתך והמלצתך.
    ביתי עסוקה מרבית שעות היום באוכל!! זה בא לידי ביטוי בכך שאם יוצאים לטייל היא שואלת האם לקחנו כריכים "לדרך"- גם אפ מדובר בטיולון לגן השעשועים.
    כאשר יצאה ביום הראשון לקייטנה היא שאלה מה תעשה אם תהיה רעבה.
    ובבית, גם לאחר ארוחה בריאה ומזינה היא מבקשת חטיף.
    בנוסף, מספר פעמים ראיתי אותה אוכלת בהחבא(!) עוגיות שהיו על השולחן. וכשאנחנו יוצאים לקניון למטרה אחת היא מצפה שזו תלווה באכילה בחוץ, או שאומרת כל הזמן "אני רעבה, אני רעבה" גם אם אכלה שעה קודם.

    חשוב לי לציין שבבית אנחנו מקפידים מאוד על עניין הדוגמה האישית: סלט בכל ארוחה,לא אוכלים שאריות, לא אוכלים בהחבא, אוכל בריא ומזין ומחזיקים בבית כמות מידתית של ממתקים ממש לא בהגזמה.
    יתכן שהערתי לה מספר פעמים שעלולה לכאוב לה הבטן כשהיא אוכלת כמויות לא סבירות אך לא פעלתי מעבר להערות המאוד עדינות הללו.
    הצילו!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביתי בת ה6.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן

    שרית עטיה-שמואלי
    15/07/2009

    כל הכבוד על הסבלנות.
    יש קבוצות להרגלי אכילה נכונים לילדים כבר מגיל זה
    הייתי מצעיה לרשום אותה לאחת מהן
    הקפידי שזו תהיה קבוצה של ידלים עם דיאטנית מתמחה בילדים
    בשניידר יש קבוצות טובות המשלבות הרגלי אכילה עם ספורט
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו