האם בתי אוכלת מספיק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם בתי אוכלת מספיק?
    לירון
    20/09/2010

    שלום,
    בתי בת 11 חודשים, שוקלת 7.5 ק"ג, על פי טיפת חלב נמצאת בכל העקומות באחוזות 5.(גם אחותה בת השלוש קטנה פיזית וגם אני ובעלי קטנים יחסית)
    היא עדיין יונקת ואוכלת גם אכילה אצבעית מזונות מגוונים. מאז שנולדה לא מוכנה לאכול מבקבוק חלב שאוב או תמ"ל, לא מוכנה בכלל לשתות את כל התחליפים.
    היא יונקת בבוקר, כשחוזרת מהגן אחרי הצהריים, לפניי השינה וגם באמצע הלילה.
    מוצקים אוכלת באופן מגוון אבל הכמויות לרוב קטנות מאוד. בגן שלה מאוד מודאגים כי אומרים שכל הילדים אוכלים יותר ממנה ובנוסף גם מקבלים השלמה של בקבוק שהיא לא מקבלת.
    היא מתחפתחת יפה בכל הבחינות.
    איך ניתן לקבוע אם הכמויות שאוכלת מספיקות? ואם לא, מה עושים? האם לפנות לדיאטנית ילדים?
    תודה
    לירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם בתי אוכלת מספיק?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירון

    ענת מטיאש
    20/09/2010

    אם היא ממשיכה על אחוזון 5 אמנם היא גבולית אך צריך לעקוב..יש לחשוף אותה למוצרי חלב בגיל 9 חודשים .יש להתחשב גם בגנטיקה ולא לצפות ולהשוות לאחרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו