כאב בסטרום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בסטרום
    מתן
    28/11/2013

    שלום רב



    בן 38

    סובל בשנים האחרונות מכאבים הולכים ובאים בחלק התחתון של הסטרנום,

    באופן כללי המקום רגיש במגע.

    עברתי בירור אצל כירורג רגיל שכללה צילום חזה, מיפוי עצם, US לשלילת בקע אפיגסטרי, והיה תקין.

    לאחרונה עברתי CT חזה בגלל חשד לבלוטות בצילום חזה, גם זה היה תקין, בפענוח ביקשתי גם התייחסות לעצמות, וחלונות עצם תקין.

    בביקורות אצל ראומטולוג הוא מזריק לי דפו מדרול, אך אני לא יודע אם זה פתרון לטווח ארוך.

    כמדומני שכפיפות בטן מחמירות את הבעיה (וכן תרגילי חזה שביצעתי בעבר במכון כושר).

    אינני יודע אם יש פתרון או בדיקה נוספת למציאת הסיבה.

    רציתי לשאול האם יש עוד משהו שניתן לבדוק או שפשוט לחיות עם זה?

    וכן האם כדאי להיבדק אצל כירורג חזה ? (זה הכתובת המתאימה?)

    במידה וכן (אני אמנם לא אוהב לשאול על שמות של רופאים, אך מאחר ואני רוצה ללכת לרופא המתאים ספציפית לזה), אני חבר קופ"ח מאוחדת, והרופא היחיד שמצאתי שמקבל בקופה זה ד"ר דוד סימנסקי, האם זה בתחום התמחותו או שכדאי לקבוע תור במרפאת חוץ בבית חולים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בסטרום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בסטרום - תגובה

    פרופ` אלון בן נון
    29/11/2013

    דניאל שלום
    לא בטוח שאפשר לעשות הרבה יותר ממה שעשית אבל בהחלט דר סימנסקי הוא בחירה טובה לבדוק ולראות האם יש משהו נוסף שאפשר לעשות בענין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו