תופעות של כאבים בבית החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות של כאבים בבית החזה
    אבי
    16/08/2017

    אל פרופסור בן נון שלום לאחר כחצי שנה של כאבים בחזה כולל הקרנה ליד שמאל הייתי במיון פעמיים בהפרש של חודשיים ובשניהם עשיתי צילום חזה בראשון היה תקין ובשני גם היה תקין אבל נרשם שיש ניפוח יתר קל ובזמן הצילום השני הייתי מצונן כמו כן אני מעשן ומזה כחודש יש לי קצת שיעול המון נזלת ואף סתום עכשין לפני שבועיים עשיתי צינטור וירטואלי שכלל את בית החזה ולא נרשם שם כלום לגבי ניפוח יתר היה רשום שהכל תקין מה זה אומר אם אפשר לדעת אני בן 37 איך בצילום רנטגן המתמחה החליטה שיש ניפוח יתר קל ואילו בסיטי זה לא הוזכר בתודה מראש אבי בן נון בפיענוח סיטי של החזה נכתב ציור ריאתי שמור מבנה גרמי תקין וללא ממצא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות של כאבים בבית החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניפוח יתר

    פרופ` אלון בן נון
    17/08/2017

    אבי שלום
    הסיטי בדיקה מדוייקת בהרבה ולכן סביר להניח שתשובה זו מייצגת נכון יותר את המצב. בכל מקרה בכדי לקבל תשובה מקצועית טובה כדאי לך לפנות לרופא ריאות קרוב למקום מגוריך ולהבדק. תראה לו את הצילומים ותקבל תשובה ברורה לשאלתך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו