מכשירי שמיעה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשירי שמיעה..
    שירה
    06/08/2012

    שלום רב,

    ערכתי מספר בדיקות שמיעה והובחנה אצלי בעיית שמיעה חמורה (פגיעה עצבית )
    ואמרו לי שלא ניתן לעשות ניתוח , הטיפול היחיד הוא באמצעות מכשירי שמיעה
    אני מעוניינת לדעת אם לאחר שימוש במכשירי שמיעה , השמיעה שלי ללא המכשירי שמיעה יכולה להחמיר?

    תודה מראש,
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשירי שמיעה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשירי שמיעה.. - תגובה

    ענת כוכבא
    08/08/2012

    לשירה שלום! שימוש במכשירי שמיעה שהותאמו בצורה נכונה לא גורם להחמרה במצב השמיעה.לפי תוצאות מחקרים רבים שימוש במכשירי שמיעה לא רק אינו פוגע בשמיעה, אלא עוזר לשמר את יכולת הבנת הדיבור, אשר נוטה להיפגע ללא שימוש במכשירים. לגבי שמיעה ללא מכשירים לאחר ההסתגלות לשימוש בהם- בואי נשווה את זה לאדם, שהתרגל להשתמש במשקפיים. כתוצאה מכך ראייתו לא נפגעה, אך הוא רואה טוב. אם נקח לו את המשקפיים הוא מאוד ירגיש בחסרונם ויתקשה לתפקד. כך גם קורה לאנשים, שנשארים ללא מכשירי שמיעה לאחר להתרגלו להשתמש בהם על בסיס יומיומי- ליקוי השמיעה הופך להרבה יותר משמעותי עבורם. מסקנה: כשמתרגלים לטוב, קשה לוותר עליו. בהצלחה בבחירת מכשירי השמיעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו