טינטון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טינטון
    דן
    03/04/2008


    שלום רב

    נשלחתי (בן 34)לבדיקת שמיעה ע"י רופא א.א.ג. עקב טנטון.
    נאמר לי ע"י הטכנאי שרמת השמיעה שלי בתחתית הנורמה.
    אני לא יודע מה רלוונטי לציין מתוך התרשים, אז אציין רק מה שכתוב בהערות :
    אוטוסקופיה מ 26/308 במ"פ.
    חש טינטון דו"צ.

    בבדיקה:
    Bilat Slight High tone H.loss LT>RT
    מומלץ :
    המשך בירור א.א.ג
    מעקב שמיעה תקופתי

    רציתי לשאול מה המשמעות של זה ? איזה בירור זה דורש ? והאם זה בהכרח קשור לטינטון ? והאם הטינטון עצמו לא גורם לכך שבבדיקה לא שמעתי היטב כי ברקע היה לי את צלילי הטינטון ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טינטון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טנטון

    חגית שגיא
    04/04/2008

    רן שלום,
    משמעות התשובה היא שבתד' הגבוהים (צלילים סופרניים) השמיעה מעט ירודה ביחס לנורמה, יותר באוזן שמאל
    ההמלצה היא להמשך ברור רופא אף אוזן גרון עקב הטנטון, וכנראה גם עקב הבדל כלשהו שקיים בין האוזניים (לא ניתן לדעת מן הפרטים שמסרת מה רמת ההבדל בין האוזניים).
    כמן כן, הומלץ להמשיך לעקוב אחר השמיעה לראות האם יש ירידה נוספת בשמיעה עם הזמן.
    הטנטון לרוב אינו מפריע לבדיקת השמיעה מכיוון שלרוב הצלילים של הבדיקה אינם זהים לחלוטין לצליל הטנטון וכן ניתן להשמיעה את צלילי הבדיקה בצורה שיהיה הבדל מצליל הטנטון.
    מקווה שעניתי על שאלותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית תודה, ועוד שאלה

    דניאל
    04/04/2008

    בהחלט ענית לשאלתי, אבל גם לי אין כל כך מושג מה ההבדל בין האוזניים, אני לא יודע לקרוא את התרשים.
    הייתי היום אצל הרופא א.א.ג. והוא אכן ציין שמדובר בירידה בשמיעה של צלילים ולא של דיבור.
    הוא נתן לי מרשם של ויטמין E אביטול 200 מ"ג פעמיים ביום למשך חודש ולחזור אליו.
    יצא לי קצת לקרוא כעת לגבי בדיקת שמיעה, והבנתי שאם יש הבדל בין האוזניים זה דורש בירור , האם יש משהו שחייבים לבדוק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניאל

    חגית שגיא
    06/04/2008

    מכיוון שפנית לרופא אא"ג אני מניחה שהוא התייחס להבדל בין האוזניים שנמצא בבדיקה ואם הוא היה מוצא לנכון לשלוח אותך לבדיקות נוספות הוא היה מפנה אותך.
    תוכל להפנות אליו שאלה זו כשתחזור אליו לביקורת (לאחר הטיפול) והוא יוכל לענות לך בצורה מדויקת יותר, על פי תוצאות בדיקת השמיעה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו