האם דיבור בהברות הוא בעיית שמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם דיבור בהברות הוא בעיית שמיעה
    מיכל
    28/05/2008

    שלום,
    בני בן שנתיים ותשעה חודשים מדבר בהברות, סופי מילים.
    המילים הבודדות שהוא מבטא מלא: אדום אני אבא (מתחילות ב-א)
    הבעיה היא שלהברה יש הרבה משמעויות, קשה לנו להבין אותו וזה גורם לו לתסכול רב.
    הוא מבין הרבה מאוד מילים אך עדיין מתקשה להבין משפטים
    מורכבים או שקשה לו לענות, לדוגמה: מה הילד עושה בתמונה?
    האם דיבור בהברות מקורו בבעיית שמיעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיבור בהברות

    חגית שגיא
    28/05/2008

    מיכל שלום,
    שיבושי היגוי - שאת מתארת כדיבור בהברות - יכולים להגרם ממספר סיבות, אחת מהן היא אכן ירידה בשמיעה. כדאי לגשת לרופא אא"ג שיבדוק את אוזניו של בנך, יפנה אתכם לבדיקת שמיעה ויטפל בהתאם לממצאים.
    בנוסף, כדאי לגשת לאבחון אצל קלינאית תקשורת - לאחר ברור אא"ג וביצוע בדיקת שמיעה - על מנת לקבל תמונה מלאה על המצב השפתי של בנך ולקבל תמיכה בהתאם לממצאים.
    מקווה שעזרתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו