ירידה בשמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בשמיעה
    ליאת
    28/03/2009

    אני עוד חודש בת 42. אני עובדת במוקד עם אוזניה. למיטב ידיעתי אף פעם לא היו לי בעיות שמיעה.

    אני עןבדת עם ילדים בני 22. ומרגישה שאני שומעת באוזניה פחות טוב מהם. הבעיה היא שאחרי שעתים שאני עםהאוזניה אני שומעת עוןד הרב יותר גרוע.

    האם יכולה להיות כבר ירידה בשמיעה בגיל 41. האם האוזניות עו ד יותר מזיקות ?

    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בשמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה

    ענת כוכבא
    28/03/2009

    לליאת שלום!עבודה עם אזניה,שעוצמת השמע דרכה סבירה, אינה גורמת להופעת ליקוי בשמיעה.
    רק כאשר העוצמה גבוהה מאוד,עשוי להגרם נזק שמיעתי בעקבות חשיפה ממושכת . את מציינת , כי לאחר שעתיים של עבודה עם אוזניה את חשה ששמיעתך פחות טובה. הדבר עשוי לנבוע מצורך בריכוז רב בעבודה וכתוצאה מכך עייפות, שמשפיעה על כל המערכות בגוף. על מנת להסיר ספק מלבך תגשי לרופא א.א.ג לבדיקת אוזניים ואח"כ תעברי בדיקת שמיעה . רק בדרך זו תוכלי לדעת את מצבה של שמיעתך. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו