הפניה מוזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפניה מוזרה
    אלונה
    14/08/2007

    שלום,

    עם בני בן ה- 3 הופניתי לבדיקת שמיעה על ידי רופא אף אוזן גרון (עקב התלוננות על נחירות בזמן השינה), בבדיקה אמרו לי שיש ירידה בשמיעה וכמו כן יש נוזלים.

    רציתי להבין מה זה אומר ירידה בשמיעה, האם זה קשור לנוזלים ומה צריך לעשות גם עם בני השני בן שנה וחצי ביצעתי בדיקת שמיעה (הפניה בטיפת חלב) וגם אצלו אמרו לי אותו הדבר : ירידה בשמיעה ונוזלים.אשמח אם תוכלו להסביר לי את המשמעויות
    תודה אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפניה מוזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפניה מוזרה

    ענת כוכבא
    14/08/2007

    לאלונה שלום
    בעת ביצוע בדיקת שמיעה אנו מחפשים מה סף השמיעה של הנבדק. משמעות סף השמיעה הינה עוצמה מינימלית, בה הנבדק מתחיל להגיב לגירוי שמיעתי והעוצמה נמדדת ביחידות הנקראות דציבל.שמיעה תקינה מוגדרת בין 0 ל-15 דציבל( 0 מסמל את מצב השמיעה הטוב ביותר). ככל שהערך המספרי עולה, כך גדל ערכו של ליקוי בשמיעה, המוגדר גם כירידה בכושר השמיעה או ירידה בשמיעה. נוזלים באוזנים מהווים הפרעה במסלול השמיעה ולכן ילדים הסובלים מנוזלים סובלים גם מירידה בשמיעה בדרגות חומרה שונות. חשוב מאוד לטפל בנוזלים,ע"מ לאפשר לילדיך לשמוע באופן תקין את כל קולות הדיבור והסביבה ובכך לאפשר להם התפתחות תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו