ברה מוצלחת לאחר סינון שמיעה כושל(??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברה מוצלחת לאחר סינון שמיעה כושל(??
    חני
    13/05/2009

    האם יכול להיות מצב שבו בני יעבור בדיקת ברה והיא תצא תקינה לחלוטין למרות שהוא לא עבר שלוש פעמים סינון שמיעתי(בחדר לידה,חודש אחרי,ובגיל חודשיים+).כאשר בסינון השמיעה האחרון הוא נבדק גם כשהוא ישן עלי בבדיקה ההתנהגותית בתוך חדר אטום והגיב רק ל-75 דציבל כשהוא ישן.הוא לא נבהל מתוך שינה אלא רק זז באי נוחות.האם קרו מקרים כאלו של תינוקות שהטמפרמנט שלהם כל כך נוח שהם כמעט ולא נבהלים ובדיקת הברה יוצאת תקינה לחלוטין למרות כשלונות קודמים של בדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברה מוצלחת לאחר סינון שמיעה כושל

    ענת כוכבא
    13/05/2009

    לחני שלום!מאחר ובדיקת ברה הינה בדיקה אוביקטיבית, שאינה דורשת שיתוף פעולה מהתינוק, סביר להניח כי תוצאותיה נכונות. קורה כי תינוקות מגיבים בצורה לא תקינה בבדיקה התנהגותית ואז אנו מפנים אותם לברה. האם נתגלו אצל בנך נוזלים באוזניים? נוזלים עשויים להשפיע זמנית על סף השמיעה ולגרום להופעת ירידה בשמיעה. כדאי לבדוק. בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו