מכשיר שמיעה ובושה אצל ילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשיר שמיעה ובושה אצל ילד
    יניב
    12/07/2009

    שלום רב למומחים.

    השאלה שלי נוגעת לבני בן השש, אשר אובחן כלקוי שמיעה. אמנם, ברוך השם, הוא לא חירש לחלוטין , אך עדיין המלצת הרופא היא שהוא ירכיב מכשיר שמיעה.
    הבעיה היא שכיתה א' היא פרק חשוב ומשמעותי בחייו של כל ילד, ואני לא מעוניין שבני יסבול מהצקות והטרדות של הילדים האחרים. כיצד אפשר להרגיל אותו לעובדה שמכשיר שמיעה הוא לא דבר שיש להתבייש בו? יש שיטה טובה כזו?

    תודה רבה, אבא דואג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר שמיעה ובושה אצל ילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר שמיעה ובושה

    חגית שגיא
    12/07/2009

    שלום לך,
    לא קיימת "שיטה" על מנת לגרום לילד לא להתבייש במכשיר שמיעה ובכל דבר אחר לצורך העניין. חשוב מאוד להדגיש לילד את חשיבות הרכבת המכשיר, וכדאי אולי לחכות ולראות אם בנך יחוש בושה מהרכבת המכשיר...
    מכיוון שבמקרים כאלו חשוב להכיר את הילד אישית, תוכל, אם יתעורר הצורך, להתייעץ עם אנשי הצוות המקצועיים ב"שמע" אשר ילוו את ילדך לאורך שנות הלימודים בבית הספר
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו